יום שלישי, אפריל 16, 2024

פוסטים אחרונים

שלא יערבבו אותכם -רשתות השיווק שמסמנות תוצרת חקלאית

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, ומנכ"ל משרדו, ד"ר נחום איצקוביץ, נפגשו היום (יום ג') עם מנכ"ל רשת שופרסל, איציק אברכהן באחד מסניפי הרשת בעיר ירושלים. השר, שנכח באירועי יום החקלאות בכנסת ישראל, יצא במהלך היום על מנת לפרגן לרשת שופרסל שהחלה לסמן את ארץ המקור בתוצרת חקלאית.

יוזמת סימון ארץ המקור בתוצרת החקלאית שמובילים השר אלון שוסטר ומנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר איצקוביץ, החלה בימים האחרונים להניב פרי, וניתן לראות יותר ויותר רשתות המבקשות להצטרף אליה. כפי שפורסם לאחרונה, משרד החקלאות ופיתוח הכפר פנה ל-27 רשתות שיווק ברחבי הארץ בקריאה להתחיל לסמן באופן וולנטרי את התוצרת החקלאית שהן מוכרות בסניפיהן, וליידע את הצרכנים האם התוצרת הטרייה שהם קונים היא מייבוא או מתוצרת כחול לבן. מספר רשתות שיווק קטנות כבר הצטרפו למהלך וכעת רשת השיווק הגדולה הראשונה, שופרסל, נרתמת ליוזמה ותתחיל לסמן את התוצרת בסניפיה.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, מסר בתום ביקורו:
"אני רוצה לברך את שופרסל ויתר רשתות השיווק שכבר הצטרפו באופן וולנטרי ליוזמה שלנו לסמן את ארץ המקור בתוצרת החקלאית. מגיע לצרכן הישראלי לדעת האם המזון שהוא רוכש מגיע מתוצרת כחול לבן או ייבוא.
אני מבקש לקרוא לכל רשתות השיווק: סמנו את התוצרת החקלאית. גלו שקיפות במידע לצרכנים, ואני בטוח שהם וחקלאי ישראל יוקירו לכם תודה גם דרך הארנק.
מדובר במהלך שהוא win, win, win. טוב לצרכנים, טוב לחקלאים, טוב לרשתות."

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן