שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

רוצים תות מתוק יותר? או עגבנייה יותר חמוצה?

אריאל גלובל לינקס הישראלית מאפשרת לחקלאים, בפיתוח ייחודי, "להכין" פרי או ירק לפי טעמם בשיטה הידרופונית חדשה. שיטת ה-DFT החדשה אף מוזילה את העלות של החקלאים: חיסכון בכוח אדם, חיסכון במים, חיסכון בדשנים ואין צורך בריסוס.

מייסד החברה, גבי טלקר:

"זה עתיד החקלאות, הפיתוח החדש נותנת מענה לכל החקלאים ותוכל לעזור להם, גם בעלויות וגם בפיתוח""

להמתיק את התות? פיתוח חדשני מאפשר לשלוט ברמת המתיקות, מוזיל עלויות ומגדיל ייבול!

החברה, אשר מתקינה חממות הכוללות מערכות השקיה ובקרת אקלים ומייעצת ומכשירה חקלאים, פיתחה תעלות הידרופוניות חדשות בשיטת DFT, אשר מאפשרות לחקלאי לגדל ירקות ופירות – ממלפפון, דרך פלפל ועד תותים – לפי טעמו האישי ורצונו.

אנשי החברה יגיעו, בין השאר, לוועידת ישראל לכלכלה ירוקה, שתתקיים מחר (יום שני 18.2.2024) במרכז הכנסים אבניו. זאת במטרה לגבש ולספק פתרונות בתחום החקלאות והכלכלה הירוקה.

השיטה לא רק ייחודית, אלא נותנת מענה לגידול מתועש וכמות השתילים בכל חממה בה מגיעה לפי 3 ו-4 מחממות רגילות בשיטות השקיה אחרות. כמו כן, ניתן לבצע זאת ב-10 עד 12 מחזורים בשנה מה שמאפשר גם הגדלה משמעותית של היבול השנתי עד פי 10 הן מבחינת הכנסה והן מבחינת ביטחון המזון הלאומי.

שיטת ה-DFT של אריאל אף מוזילה את העלות של החקלאים: יש חיסכון בכוח אדם, חיסכון במים, חיסכון בדשנים ואין צורך בריסוס. בנוסף, כאמור, מאפשרת לשליטה מלאה בגידול הפרי או הירק. העובדה שזה מנותק מהקרקע מרחיקה מזיקים וחוסכת שימוש בחומרי ריסוס, מה שמשפר משמעותית את הערכים הבריאותיים של הגידול וחוסך לחקלאי שוב עלויות רבות.

מלבד הדיון על המצב הבלתי נסבל באתרי הפסולת והטיפול הקלוקל בארץ במחזור, הוועידה תכלול פורומים מיוחדים לקידום נושא כלכלה ירוקה, תפתח ב "שולחנות עגולים" בתחומי חינוך סביבתי, תחבורה ירוקה, רגולציה סביבתית, התייעלות אנרגטית, בניה ירוקה ועוד. כמו כן, יתקיימו בוועידה פאנלים ודיונים מרכזיים בהשתתפות מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי התעשייה, ראשי רשויות, מנהלי קיבוצים ומושבים, חקלאים , מנהלי מחלקות איכות הסביבה ברשויות ומנהלי מפעלים אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, משקיעים, יצואנים, יבואנים, רשתות שיווק, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן