יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

יותר מ-90 מיגוניות נוספות הוצבו בשטחים חקלאיים

חלק ניכר מהמיגוניות הונחו בידי משרד החקלאות ביישובים צמודי גדר בצפון הארץ

משרד החקלאות הציב, בתוך כשבוע, 92 מיגוניות נוספות בשטחים חקלאיים, כאשר 64 מיגוניות הונחו בצפון ו-28 בדרום. סך המיגוניות שהוצבו בשבועות האחרונים, עומד על 227, בצפון ובעיקר בדרום הארץ.

עם כניסתה לתוקף של הפסקת האש, שכידוע הסתיימה כבר, תגבר המשרד את הכוחות בצפון, במטרה להניח מספר גדול ככל הניתן של מיגוניות ביישובים צמודי גדר, בהם מוגבלת התנועה מסיבות ביטחוניות וצבאיות. בכוונת משרד החקלאות להציב מיגוניות נוספות ברחבי הארץ. מיגוניות אלה יצטרפו ל-600 המיגוניות שהונחו עוד לפני המלחמה, בשטחים חקלאיים.

יודגש שהמאמץ להצבת מיגוניות מצד המשרד נעשה מתוך מחויבות לשמירה על ביטחון העובדים בחקלאות וביטחון המזון, זאת למרות שהוא באחריותו הבלעדית של פיקוד העורף.

מאמץ זה הוא חלק ממאמצי משרד החקלאות בימים קשים אלה, לשמור על המשימה המרכזית של המשרד: רציפות תפקודית וכאמור ביטחון המזון של מדינת ישראל.

כחלק ממשימה זו, הוקצו תקציבים לטובת הזמנת רכש של מיגוניות נוספות, והליך הרכש מתקדם בשבועות האחרונים. קצב הנחת המיגוניות תלוי באופן ישיר בקצב הייצור.

משרד החקלאות ממשיך לפעול מול יצרני המיגוניות במטרה לקדם את ייצורן בהקדם האפשרי, והמשרד אף הרחיב את כמות ספקי המיגוניות כדי לזרז את התהליך.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן