שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

"ועידת ישראל לחקלאות" תיערך בדרום – במתכונת מיוחדת

הוועידה הינה האירוע הידוע והמשפיע ביותר על השוק החקלאי בישראל, ומתקיימת הפעם במתכונת חירום ייחודית ומתקדמת המותאמת למצב – גם במתווה וגם בתכנים

החקלאות לא עוצרת – גם לא בעיתות מלחמה, וחקלאי ישראל, האמונים על הביטחון התזונתי של כולנו, החליטו לצעוד קדימה ולקיים את האירוע הידוע והמשפיע ביותר על השוק החקלאי בישראל, החוזר בשנה ה-14 ברציפות, הפעם בפורמט חירום ייחודי ומתקדם שמותאם למצב, גם במתווה וגם בתכנים.

"ועידת ישראל לחקלאות" תיערך ב-12 בדצמבר 2023, ב"זאפה" באר שבע – מיקום מפתיע, מקורי ומתחייב המציאות הביטחונית של הימים האלה. העיר באר שבע ממוקמת בסמוך לכביש 6, בדיוק באמצע הדרך בין יוטבתה למטולה – עובדה שתאפשר לחקלאים מכל הארץ ליטול חלק בוועידה. "זאפה" באר שבע הינו מקום רחב ידיים, מרחב מוגן המאושר על ידי פיקוד העורף ומשטרת ישראל. בשל אופיו ואבזורו של המקום, הוא מתאים גם לעריכת כנסים ו-וועידות בנוחות רבה – כאשר המקום יכול להציע את המעטפת המתאימה. במקום חנייה בשפע וחניון תת קרקעי. ל"זאפה" יש גם תעודת כשרות.

מאז היווסדה, "ועידת ישראל לחקלאות" היא ייחודית בחיבור המיוחד שלה לשטח. הוועידה מביאה משוב אמיתי מהחקלאים והמגזר החקלאי על כלל היבטיו, היישר לדיונים. כמיטב המסורת, גם במהלך "ועידת ישראל לחקלאות" ה-14 ישולבו שאלות מהקהל אל מקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות שישתתפו בדיונים, זאת במטרה ליצור שיח פורה ומועיל.

האירוע יתפרש על פני יממה שלמה – ויידונו בו נושאים חשובים וחיוניים לתפקודה ושגשוגה של החקלאות הישראלית בימי שגרה ומלחמה. בין האורחים המכובדים שייטלו חלק באירוע: יענקל'ה מוסקוביץ – נשיא "ועידת ישראל לחקלאות", אורי דורמן – מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, שר החקלאות אבי דיכטר, שר העבודה יואב בן צור ויצחק וסרלאוף – שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי. במהלך הוועידה, ייערכו מושבים ושולחנות עגולים – אודות חיזוקה של החקלאות המקומית, הרפורמה בחקלאות – לפתיחת הייבוא החקלאי, סימון תוצרת חקלאית, שיקום החקלאות בנגב המערבי, ביטחון מזון למדינת ישראל בשעת חירום, בטיחות עובדים בחקלאות, עובדים זרים ועוד.

כמובן, בשל האירועים הביטחוניים בישראל, רשימת האורחים עשויה להשתנות ואף עשויים להתווסף מושבים מרתקים אחרים.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן