שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

עסקאות ענק בשווי של למעלה מ 380 מיליון שקל

הצלחה גדולה לתערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 שהתקיימה בתחילת החודש במתחם אקספו בתל אביב: אלפי משתתפים, חידושים רבים ולא פחות מזה – עסקאות ענק לחברות ולחקלאים הישראלים. היום, פחות מחודש לאחר האירוע, מתברר כי עשרות עסקאות בסכומי עתק של למעלה מ-380 מיליון ש"ח נחתמו במהלך התערוכה המרכזית בישראל.

בין היתר מדובר על שיתופי פעולה בין גופים חקלאיים שונים, עסקאות רכש של חקלאים מחברות שונות, רכישת ציוד ומיכון חקלאי, הסכמי שת"פ, הסכמים מעבר לים, בין היתר, עם משלחות מ-16 מדינות שונות. לאור ההצלחה הכבירה חברות חקלאיות רבות כבר הבטיחו את השתתפותם בתערוכה אגרומשוב 2024.

בנוסף, צוות מקצועי בחר את עשרת הפיתוחים המובילים לשנת 2023 שהוצגו בתערוכה, במסגרת תחרות "טופ-10". מדובר על פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'.

במסגרת התערוכה, נערכה גם ועידת קלינטק 2023 – האירוע המרכזי של ישראל לאנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות ירוקות, בניה ירוקה ותחבורה ירוקה – סוגיות הנמצאות על סדר היום העולמי נוכח ההתחממות הגלובלית ומשבר האקלים. כמו כן, הוכרזו הזוכים בתחרות "גרינטן" שבחרה את הרשויות והמועצות הירוקות במדינת ישראל לשנת 2023.

בין החידושים שנחשפו בתערוכה:

עשרות ירקות ועשבי תיבול בחבית אחת: אורי פלג מכפר הנוער החקלאי עיינות ולי יוסף סמוחה ממושב פלמחים זיהו את הצורך של הציבור הישראלי והקימו את חברת "חביתותים", המתמחה בשני מוצרים בעלי עקרון פעולה אקולוגי רב עצמה המאפשרים לכל אחד מאיתנו – גם אם מעולם לא שתל שתיל אחד לרפואה – לגדל ירקות, עשבי תיבול וצמחי נוי בביתו הפרטי. מוצר הדגל של "חביתותים": חבית 220 ליטר בשימוש חוזר מתעשיות המזון בעלת כמות פתחים של 40-70, שיכולה להאכיל בית שלם.

מסור הגיזום החזק בישראל: ש.ונציה המתמחה בייבוא, שיווק והפצת ציוד וכלי גינון לחקלאות, המשווקת בלעדית בארץ את כלי הגינון של חברת STIHL הגרמנית – חשפה את מה שהיא מכנה "המסור החזק בישראל". מדובר במסור גיזום מקצועי נטען רב עוצמה CSTIHL MSA 220 T – מרשים בכל הנוגע לטיפול בעצים הודות למנוע ה-EC החזק שלו. בשילוב עם סוללת STIHL AP 300 S החזקה, מקבלים ביצועי חיתוך גבוהים במיוחד.

השקיה מדייקת במקסימום יעילות: חברת נטפים הציגה מוצר חדיש: מדובר במערכת ההפעלה שמבטיחה השקיה מדייקת במקסימום יעילות. ה-GrowSphere היא מערכת ההפעלה הראשונה עבור השקיה מדייקת. באמצעות ממשק גראפי, פשוט ואינטואיטיבי יותר לתפעול תוכלו למקסם את התפוקה לדונם בצורה אמינה יותר ועם פחות מאמץ.

ריסוס על כל חלקי העלה: חברת אורי הורוביץ, המשווקת של חברת טיפונה האיטלקית, הציגה מרסס הייחודי: מרסס רוח שיכול לרסס את כל חלקי העלה. מדובר במרסס יוצא דופן, שמסוגל לרסס את העלה משני צדדיו ולמעשה בכל שטחו. יכולת כיסוי של שטח מרוסס תלויה ביכולת של הנוזל להגיע לגעת בכל מקום בשטח המרוסס.

מד גשם סולארי: יגאל זלוצ'ין, הבעלים של חברת IHEAD, פיתח סטארט-אפ החדש: מד משקעים סולארי עם דיוק מקסימלי. מד המשקעים החדשני מיועד למדידות מקומיות הן את כמות הגשם והן את תפוקת הממטרות, משך רטיבות העלים וטמפרטורת האוויר בתנאים לא יציבים של הסביבה בחוות, גנים חצרות אחוריות וכו' מד המשקעים כולל מד גשם, חיישן רטיבות עלים ומד טמפרטורה.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן