שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

השמן היחיד בעולם לעיכוב הזדקנות עור הפנים ללא מגע אדם

שלל חידושים ומוצרים ייחודיים יוצגו בתערוכת החקלאות המרכזית של ישראל "אגרומשוב" 2023, שתיערך בשלישי ורביעי הבאים (5-6.9) בביתן 2 באקספו בתל אביב. אחד מהם הוא שמן מרולה אורגני לא מזוקק של חברת MarulaLab מחוות זוהר המדבר ברמת הנגב.

מדובר בשמן מרולה היחידי בעולם, שמופק בשיטת UE CO2 -2OC. מדובר בשיטת מיצוי טכנולוגית חדשנית, יוקרתית ופורצת דרך, ללא מגע יד אדם שמפיקה שמן מאוד נקי, מאוד מרוכז ופעיל יותר מכל שמן מרולה אחר.

שמן אנטי אייג’ינג עשיר בנוגדי חמצון, מעודד את ייצור הקולגן והאלסטין בתאי העור. ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המזרז את התחדשות העור ויטמין D3 – משמש כקו הגנה ראשון כנגד מזהמים, מסייע בתיקון נזקי שמש ומשפר פיגמנטציה חומצה אולאית (אומגה 9), חומצה לינולאית (אומגה 6), חומצה אלפא לינולאית (אומגה 3), חומצה סטארית וחומצה פלמיטית – השומרת את הלחות בעור ומאפשרת ספיגה טובה יותר של המרכיבים. כמו כן, זה מכיל חומצות אמינו – מעוררות את מנגנון השיקום הטבעי של העור ועשיר בפוליפנולים – הנלחמים בנזקי קרינה ושמש ומבהירים את עור הפנים. היפואלרגני, נון קומודני, מתאים לשימוש יומיומי לכל סוגי העור מתאים גם לטיפוח עורם של מתבגרים וגברים.

ישראל היא המקום היחידי בעולם בו גדלים עצי מרולה מחוץ לאפריקה. העצים גדלים במטעים מפוקחים טכנולוגית ( ללא GMO). MarulaLab הקימה את המרכז היחידי בעולם לחקר המרולהWorld Marula Center, ומחזיקה בבנק הגנים של עץ המרולה. במרכז חוקרים את גידול העץ ומפתחים מוצרי קוסמטיקה ותוספי תזונה מבוססי מרולה באמצעות טכנולוגיות חדשניות.

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 תתקיים בביתן 2 במתחם אקספו בתל אביב ב-5-6.9.2023. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי ויתקיימו כנסים מקצועיים. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-32, מדובר בתערוכה המרכזית בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן