יום שלישי, אפריל 30, 2024

פוסטים אחרונים

מנהלי סטארט אפ חקלאי כחול-לבן? יש לכם הזדמנות של פעם בחיים

תערוכת אגרומשוב 2023 – תערוכת החקלאות והחדשנות המרכזית של ישראל – תערוך תחרות מיוחדת לחברות הסטארט אפ השונות בכחול-לבן. כל זאת לקראת אירוע השיא – התערוכה עצמה – שתתקיים בין ה-5-6.9 באקספו בתל אביב בהשתתפות מאות מציגים מחו"ל ומישראל ואלפי משתתפים וחקלאים.

"קול קורא" לחברות הסטארט אפ השונות (חברות שהן בשלבי גיוס ראשונים) כבר יצא ומדובר בהזדמנות חסרת תקדים להציג את הטכנולוגיות שלהם בפני הקהל הרחב ומומחים בנושאים ולהדגים את יכולתם לתרום לאתגרי החקלאות איתם מתמודדת מדינת ישראל.

בתחרות עצמה בין המגישות, יזכו 10 החברות המצטיינות שיגיעו למקומות הראשונים, להציב דוכן ללא עלות באולם החדשנות – האולם המרכזי של התערוכה שתתקיים באקספו בתל אביב. החברות ייבחנו במספר נושאים ועל-ידי חבר שיפוט נכבד, בראשות פרופ' יורם קפולניק, מנכ"ל הקרן הדו-לאומית למחקר ופיתוח חקלאי ארה"ב-ישראל (BARD) ומי ששימש בעבר כחוקר והמנהל של המכון הוולקני.

"יש הרבה יזמות בצד הישראלי", מספר פרופ' קפולניק. "חלק מהיזמות הזו מוצאת את עצמה בהקמה של חברה. היזמות בעיקרון באה לפתור בעיות, ולא רק בחקלאות. אנשים מזהים כל מיני צווארי בקבוק, טכנולוגיות חדשות – ואנחנו מקווים לחדשות ויצירתיות גם בתחרות שלנו".

קפולניק מספר כי הוא מצפה מחברות הסטארטפ שיירשמו לתחרות "פתרון של בעיות רציניות שיאפשרו למגדל לגדל יותר עם פחות תשומות, תוך כדי התחשבות של אלמנטים של הסביבה ואמצעי יצור ירוקים ולא כימיים".

קפולניק מסכם: "בסטארטפים נוכל לראות דברים חדשים, שאותם יזמים זיהו את הייחודיות שלה. אנחנו מכירים את החברות הגדולות ורוצים לראות גם את היזמים הצעירים והוותיקים עם החידושים הגדולים".

איך משתתפים בתחרות?

להגשת מועמדות לתחרות, על החברה להכין מצגת שאינה עולה על 3 שקפים ותכלול הסבר בנושאים הבאים:

  • הבעיה לה נותנת הטכנולוגיה מענה
  • תיאור הטכנולוגיה
  • יתרונות בהשוואה לטכנולוגיות קיימות (במידה וישנן)
  • היעדים הטכנולוגיים והשווקיים של החברה בחמש השנים הקרובות.

כמו כן, יש לציין את דרכי התקשורת לחברה, כולל כתובת אתר החברה.

החברות יתבקשו להציג את הטכנולוגיה במסגרת זום קצר בתאריך ה-24 באוגוסט בפני חבר השופטים.

להגשת מועמדות ופרטים נוספים ניתן לפנות: alush@mashov.net

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן