יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

70 ירקות ועשבי תיבול – בחבית אחת!

חברת "חביתותים", פיתחה שני מוצרים חדשניים – בעלי עקרון פעולה אקולוגי רב עוצמה – המאפשרים לכל אחד מאיתנו – גם אם מעולם לא שתל שתיל אחד לרפואה – לגדל עשרות ירקות, עשבי תיבול וצמחי נוי בביתו הפרטי – ללא חשש מחוסר מקום או לכלוך. הפיתוח יוצג ב-5.6.9 בתערוכה החקלאות המרכזית והמקיפה של ישראל "אגרומשוב" באקספו בתל אביב

מי מאיתנו לא חולם על אורח חיים בריא, לגדל בעצמו את הירקות ועשבי התיבול, לחסוך כסף ובעיקר כאב ראש בקניות לבית? עכשיו זה גם אפשרי – ובזכות פטנט ישראלי חדשני, שיוצג ב-5-6.9 בתערוכת החקלאות הגדולה בישראל "אגרומשוב", שתיערך ב-5.6.9 במתחם אקספו בתל אביב.

אורי פלג ולי יוסף סמוחה זיהו את הצורך של הציבור הישראלי והקימו את חברת "חביתותים", המתמחה בשני מוצרים בעלי עקרון פעולה אקולוגי רב עצמה המאפשרים לכל אחד מאיתנו – גם אם מעולם לא שתל שתיל אחד לרפואה – לגדל ירקות, עשבי תיבול וצמחי נוי בביתו הפרטי.

מוצר הדגל של "חביתותים": חבית 220 ליטר בשימוש חוזר מתעשיות המזון בעלת כמות פתחים של 40-70, שיכולה להאכיל בית שלם. משמע: 40-70 מקומות לגידול ירקות, עשבי תיבול או צמחי נוי בחבית אחת שמתאימה לכל בית. יש לציין כי המוצר תופס מינימום מקום של חצי מטר מרובע ואפשר לשים אותו בכל מקום במרפסת.

מוצר חדשני נוסף הוא חבימיני 60L – בשימוש חוזר מתעשיות המזון בעלת כמות פתחים של 15-36, המוצעת לרוב לעשבי מרפא/תבלין. גם המוצר הזה תופס מינימום מקום של חצי מטר מרובע וצורך מעט שמש.

פטנט ישראלי: 70 ירקות ועשבי תיבול - בחבית אחת!
המוצר החדשני של חביתותים

"פיתחנו מוצר ומערך אשר ייתן לכל אדם את היכולת לצבור ידע בעצמו, לקחת אחריות על אורח החיים הבריאותי ולחנך את הדור הבא לחשיבה אקולוגית מקיימת ומעגלית", מסביר מנכ"ל החברה, אורי פלג. "שני המוצרים שלנו מתאפיינים במנגנון אקולוגי ייחודי המקנה להם יתרון עצום על מתקני גידול רגילים".

פלג הוסיף: "זיהינו את החסך ולפיכך גם את הפוטנציאל ולכן החלטנו לעשות את שיתוף הפעולה הראשון שלנו עם ליאור וקנין, יזם והוגה רעיון החביתותים. אנו פועלים לשיפור וייעול המוצר תוך שמירה על העקרונות והערכים המלווים אותנו קדימה".

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 תתקיים באקספו בתל אביב ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי ויתקיימו כנסים מקצועיים. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-32, מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן