שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

בעולם עושים כבוד לחקלאות שלנו

מושלת איווה חתמה עם ראש הממשלה על הסכם שיתוף פעולה בתחום הטכנולוגיה החקלאית ושר החקלאות אבי דיכטר הציג את החקלאות הישראלית המשגשגת ואת תרומתה לעולם באו״ם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לאחרונה עם מושלת איווה קים ריינולדס, בלשכת רה"מ בירושלים.

בתחילת הפגישה חתמה המושלת על הצהרת תמיכה במדינת ישראל, לרגל 75 שנות עצמאות. רה"מ נתניהו הודה לה על תמיכתה הבלתי מסויגת בישראל

איווה היא מדינה באזור המערב התיכון של ארצות הברית כפרית וחקלאית בעיקרה, אשר גידול תירס, פולי סויה ומשק חי של חזירים ומוצרי חלב, הוא תחומי ההתמחות הראשיים שלה. אף על פי שבעבר הכלכלה באיווה הסתמכה באופן בלעדי על חקלאות, כיום, עם ההגירה המואצת של תושבים מהכפר אל העיר, התעשייה מתחילה לתפוס מקום משמעותי במדינה.

באפן לא מפתיע בפגישה דנו בשיתוף הפעולה הכלכלי, בדגש על הטכנולוגיה החקלאית.
שוב מנהיגי ישראל שלא כל כך מפרגנים לחקלאות הישראלית מגלים את חשיבותה של החקלאות בישראל בזכות הצמאון לשיתוף פעולה שמגיע ממנהיגים רבים בעולם.

בפגישה השתתפו ר' המל"ל, ר' הסגל, מנכ"ל משרד רה"מ והיועץ המדיני.

שר החקלאות אבי דיכטר סיכם שבוע מוצלח של ביקור מקצועי בכנס השנתי של ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO), בו השתתפו שרי חקלאות ממדינות רבות.

דיכטר :״במסגרת הכנס קיימתי פגישות עבודה בין השאר, עם שרים ונציגי מדינות מאיטליה, ארה"ב, סין, קרואטיה, אזרבייג’ן, מולדובה, אסטוניה ואוזבקיסטן. במהלך הפגישות, דנו בקידום יוזמות לפיתוח מקורות מים, ייצור חקלאי בתנאי אקלים משתנים וטיפול בסוגיית ביטחון המזון.

במהלך השתתפותי בשולחן העגול עם נציגים מ-9 מדינות, הצגתי את החקלאות הישראלית המשגשגת ותרומתה לעולם״.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן