שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

הבינה המלאכותית מגיעה לממירים הסולאריים

תחום האנרגיה המתחדשת מתפתח במהירות, מה שהופך את ניתוח הנתונים לנתון משמעותי ומכריע במערכות הסולאריות, במיוחד בתפעול ואופטימיזציה של ממירים סולאריים. Solis, ספקית מובילה של ממירים סולאריים באירופה, אימצה את הכוח של בינה מלאכותית (AI) ושל טכנולוגיות תקשורת והעברת הנתונים (IoT), כדי להציע יכולות ניתוח נתונים בזמן אמת. RCS SOLAR, המפיצה הבלעדית בישראל של מוצריה, תציג את הממירים החדישים עם הבינה המלאכותית לראשונה בתערוכת קלינטק, שתיערך בין ה-5-6.9 בספטמבר באקספו תל אביב ותעמוד בסימן חדשנות.

תפעול יעיל ואופטימיזציה של מערכות אנרגיה סולארית מסתמכים על ניתוח נתונים מדויק ובזמן, על אף קצב השינויים המהיר והתכוף המתרחש במערכות אלה. ניתוח נתונים בזמן אמת, כמו עם זו של הבינה המלאכותית, מאפשר לבעלי ומפעילי מערכות לנטר את הביצועים של הממירים הסולאריים שלהם באופן רציף, באופן המאפשר את הפקת היעילות המירבית מהמערכת.

עם ניתוח נתונים בזמן אמת, ממירים סולאריים של Solis מאפשרים אופטימיזציה של ביצועים. על ידי ניטור רציף של פרמטרים שונים, כולל קרינת השמש, טמפרטורת הסביבה ויעילות הפאנל, אלגוריתמי AI יכולים לבצע התאמות דינמיות כדי למקסם את ייצור האנרגיה. התאמות אלו עשויות לכלול אופטימיזציה של כניסת הממיר לפעולה, התאמת גורם ההספק או ניהול זרימת הספק תגובתי. כתוצאה מכך, בעלי מערכות פאנלים סולארים יכולים להפיק את תפוקת האנרגיה המקסימלית מהפאנלים הסולאריים שלהם.

יש לציין כי ממירים סולאריים חכמים של Solis מספקים הרבה מעבר להמרת אנרגיה בסיסית. הם יכולים לתקשר עם מכשירים חכמים אחרים, כגון מערכות אחסון אנרגיה או מכשירי חשמל ביתיים חכמים, כדי לייעל את צריכת האנרגיה והאחסון. על ידי ניתוח נתונים על ייצור אנרגיה, דפוסי ביקוש ותמחור, הממיר יכול לקבל החלטות חכמות לגבי שימוש באנרגיה, העברת עומס ואינטראקציה ברשת. אינטגרציה זו מאפשרת לבעלי מערכות סולאריות להשיג יעילות אנרגיה רבה יותר וחיסכון בעלויות.

תערוכת האנרגיה המתחדשת קלינטק 2023 תתקיים באקספו תל אביב ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות ויתקיימו כנסים מקצועיים

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן