יום שישי, מרץ 29, 2024

פוסטים אחרונים

שר האוצר נטע עם השומר החדש

ארגון השומר החדש ערך יום נטיעות מיוחד לרגל ט״ו בשבט, בו השתתפו שר האוצר ויו״ר הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳, ראש מועצת בקעת הירדן, דויד אלחייני, מייקל אייזנברג, יו"ר השומר החדש ויואל זילברמן, מנכ"ל ומייסד השומר החדש. הנטיעות נערכו באתר הנצחה לנופלי סיירת חרוב ובחוות עינות קדם שבבקעת ייט״ב, יחד עם בוגרי סיירת חרוב ועשרות בני נוער מכל רחבי הארץ. החווה ממוקמת בחיבור שבין הרי בנימין ובקעת הירדן, ומגדלת תוצרת חקלאית ארצישראלית ייחודית – כרם זיתים ומטעי תמרים ומנגו.

שר האוצר ויו״ר הציונות הדתית – ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "החקלאות היא ערך אדיר ואתגר אדיר. מדינת ישראל חייבת לחזור לדבר על חקלאות כערך, הציונות מראשית דרכה נבנתה על ערך החקלאות ושמירת קרקע… היה לי ביקור מרגש שנותן כח להמון עשייה, ואני מודה לחקלאים ולאנשי החינוך שנמצאים כאן בשליחותה של מדינת ישראל יום יום שעה שעה."

דויד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן מסר: "אני מודה לחבר'ה הנהדרים שבאו – אתם דור העתיד שלנו. דווקא בט"ו בשבט, דבר שאנו כחקלאים חיים אותו לאורך השנה, אני רוצה להזכיר ולהוקיר את סיירת חרוב בפרט והלוחמים בכלל שנלחמו בקרבות לאורך השנים על האדמה והארץ הזו. יש כאן עבר, הווה ועתיד שאנו מחויבים אליו גם עבור החברים שנפלו".

יואל זילברמן: "במהלך חגיגות ט״ו בשבט עם ראש מועצת עמק הירדן דוד אלחיאני, חקלאי הבקעה ועשרות צעירים וצעירות שבאו לנטיעות, אירחנו את שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ והעלנו את ההכרח הקיומי לבנות את תשתיות החיבור, הפיתוח והשימור של החקלאות הישראלית והקשר אל הארץ. בתקווה שהרוח שפיעמה במפגש תהפוך למהלכים אמיצים"

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן