יום רביעי, אפריל 24, 2024

פוסטים אחרונים

נבחרו חמשת הפיתוחים המובילים לשנת 2021 שהוצגו בתערוכה החקלאית אגרומשוב!

עשרות חידושים ופיתוחים פורצי דרך שעתידים לשנות את עתיד החקלאות הוצגו במסגרת תערוכת אגרומשוב 2021- הארוע החקלאי המוביל בישראל, לאחר שנבחרה העגבנייה המשובחת לשנת 2021 צוות מקצועי בחר גם את חמשת הפיתוחים המובילים לשנת 2021 שהוצגו בתערוכה: מכיפת ברזל לחקלאי, דרך תזונה לבעלי החיים, טיפול בטמפרטורת בית השורשים,  הרחפן החדשני בחקלאות וטכנולוגית המיון המתקדמת בעולם!

'כיפת ברזל' נגד מזיקים, גנבים וטרור חקלאי!

פיתוח חדש ופורץ דרך של חברת 'זורונט' הישראלית מעניק פתרון במערכת אחת באמצעות טכנולוגיה שיתופית ויוצר 'כיפת ברזל' של הגנה לחקלאים. המערכת החדשנית שהשלימה בהצלחה את שלב הפיילוט, הושקה והוצגה  לראשונה במסגרת תערוכת החקלאות המובילה בישראל אגרומשוב, פועלת באמצעות מערכת רובוטים חכמה במיוחד וראשונה בישראל, הפועלת באמצעות ענן ומתחברת למצלמות הקיימות של החקלאי, כך שעלות ההתחברות למערכת מבחינת החקלאים קטנה מאוד.  באמצעות בינה מלאכותית המערכת מתריעה  בזמן אמת על פריצה, מעשה טרור חקלאי, פלישת בעלי חיים, גנבים וכו'. "המערכת החדשה שפיתחנו יודעת להבדיל בין בעלי חיים לבני אדם, בין סוגים שונים של בעלי חיים ומספקת מענה של התראה לחקלאי, פעילות המבריחה את בעלי החיים מהשטח ללא פגיעה בבעל החיים, העברת מיידע לרבות צילומים והתראות בזמן אמת לחקלאי הספציפי ולכל החקלאים בסביבתו, סימון רכבים ככלי רכב של גנבים והתראה על כניסתם לאזור, חיזוי אירועים עתידיים על סמך נתוני עבר ובאמצעות מידע שיתופי לשטחי החקלאות ברצף הטריטוריאלי. בכך ייצרנו מערכת זולה, שיתופית עם מענה לכל הצרכים של החקלאים" ציינו בזורונט. בפיילוט נתפשו מאות טונות של יבול חקלאי אותו ניסו לגנוב משטחים שונים ברחבי הארץ.

הרחפן החדשני והטכנולוגי בחקלאות- אגרוסקאוט

במסגרת תערוכת אגרומשוב התקיימה תחרות- הרחפן החדשני והטכנולוגי ביותר לשנת 2021 לחקלאי. החברה שנבחרה בקטגוריה חשובה זו הינה אגרוסקאוט שהציגה את הרחפנים עם הטכנולוגיות הפורצות ביותר.

באמצעות הפיתוח של החברה, הרחפן יבצע סקירה של השטח החקלאי באופן מהיר, מערכת המיפוי תסקור את הצילומים ותאתר מפגעים, מזיקים וצרכים שונים ותשלח לחקלאי באופן מידי התראה עם צילום של המפגע ומיקום מדויק. כך יכול החקלאי לטפל באופן נקודתי בבעיה, לחסוך זמן רב ולמקסם את הצלחת הגידול החקלאי בשטח. כאמור צוות מקצועי בחר בפיתוח זה כבשורה הגדולה של התערוכה בתחום הרחפנים.

'מפרודה' הופכים בית אריזה למעבדה מתקדמת!

חברת מפרודה הינה חברה המתמחה במיכון מתקדם ואריזה בטכנולוגיית מיון החדשנית ביותר לחברות הגדולות באמצעות פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, אופטיקה חדשנית המבצעת מעין רנטגן לפרי ובזמן אמת תוך אלפית השנייה מזהה בתוך בית הגלעין את מצבו ויודעת לאפשר לחקלאי לבצע החלטה נכונה: האם הפרי הספציפי צריך לצאת לשיווק מידי או שמצבו מאפשר קירור ואחסון להמשך. כמו כן הטכנולוגיה יודעת לקטלג על פי צבעים, גודל, משקל ושורה ארוכה של פרמטרים ההופכים כל בית אריזה למעבדה של ממש.

על עף היותה פסגת טכנולוגית בתי האריזה, בחברה משקיעים כל הזמן המון משאבים בפיתוח, הוספת חידושים טכנולוגיים ויצירת ההיטק של החקלאות, "אנו מתחייבים לנתוני אמת ללא טעויות- 100 אחוז הצלחה!" מתחייבים בחברה

ארוז, טרי, איכותי ומותאם לכל שלב!

במשך שנים רבות המזון לבעלי החיים שהגיע לשטח הינו במשאיות, באלות וכלים גדולים שהצריכו את החקלאי לבחור במכנה המשותף הרחב ביותר מבחינת התאמת התבואה לסוג בעל החיים, גילם וכו'. מרכז מזון נהלל- תבואת הארץ, הציגו במהלך תערוכת אגרומשוב שורה ארוכה של מוצרים ארוזים לבעלי חיים המגיעים כאוכל מוכן ארוז ואיכותי ובשקים קטנים המאפשרים מענה לקצוות, בעלי חיים בכמויות קטנות, גילאי שוליים וכו'.

החברה הינה שייכת למושב נהלל ומייצרת מזון לבעלי חיים: בקר, צאן, סוסים, יונקים וכו' על ישי תזונאים ובעלי מקצוע מובילים בתחום.  המוצר הארוז מאפשר הגעה לקצוות, הארכת חיי המדף של המזון, מתן מענה לשלוחות הקצה, התאמה של המאכל לגיל ולסוג.

משנים את הטמפרטורה בבית השורשים ומשפרים ייבול!

פיתוח חדשני ופורץ דרך של חברת רוטס טכנולוגיות חקלאיות ברות קיימא, המפתחת ומשווקת טכנולוגיות חדשניות, מודולריות ומהפכניות לטיפול בבעיות קריטיות העומדות בפני החקלאות כיום ביניהן ניהול אקלים הצמח ונותנת מענה בר קיימא לסוגית הגידול בקיץ בתנאי חום קיצוניים. D-RZTO  הינה מערכת מהפכנית המאפשרת צינון וחימום שורשים, השקיה ודישון על ידי שילוב טכנולוגית הדקר לחימום וצינון השורש יחד עם טפטפות נעץ או ממטירונים בהתאם לדרישות הגידול המאפשרות השקיה ודישון. הטכנולוגיה מגדילה יבול באופן משמעותי, משפרת את איכותו, חוסכת באנרגיה ומפחיתה עומסי חום וקור קיצוניים. כמו כן, היא מאפשרת שתילה מחוץ לעונה והגברת הוודאות לאספקת היבול.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן