שבת, יולי 27, 2024

פוסטים אחרונים

"הפוליטיקה לצערי מנצחת ומחריבה משקים שלמים"

ועידת ישראל לחלקאות סיפקה כמה מושבים גדושים בעימותים מעניינים. אחד מהם היה בזה שהתעסק ב"איך יוצרים איזון נכון בין פיתוח החקלאות ופתרון משבר הדיור", אותו הנחה דודו קוכמן, מזכ"ל האיחוד החקלאי.

החקלאים הישראלים טוענים שהותמ"ל מפתח בעיקר את השטחים העירוניים או לוקח שטחים מהפריפריות והמושבים ולא מעניק פיצוי הולם.

"שכבנו על כבישים בירושלים, ספגנו מכות משוטרים ופתאום אחר כך פתאום מתקשרים אלינו כדי לדבר איתנו", הסביר ראש מועצה אזורית שדות הנגב, תמיר עידאן. "לא ברור אם המדינה רוצה להגדיל את היצע הדיוק במדינה. הפוליטיקה לצערי מנצחת ומחריבה משקים שלמים".
עמותת בינוי ושיפוי, משה פישר, הוסיף: "מתעללים בציבור, עושים ממנו צחוק. לכן הגענו למסקנה שחייבים לפעול במספר מישורים. ההון שלטון אוכל פה חלק מהאפשרויות שלנו לשמור על החקלאות בצורה אמיתית. אנשים עם עמוד שדרה במנהל התכנון יכולים לעצור את זה. מקווה שתוכלו לאזן בין הכוח שיש לגברת כהן לנשיא ההתאחדות הקבלנית. לה לוקח שנים עד שהיא מגיעה לפגישה מול המנהל. נשיא התאחדות הקבלנים לא צריך להודיע".

סיגי בארי, מתכננת הו"תמל, הגיבה לטענות: "אנחנו מגנים על החקלאים. יש הידברות, אם ההידברות לא צולחת, זה משהו אחר. בשנים האחרונות שמנו לעצמנו על סדר היום תוכניות של התחדשות עירונית. אין לנו שום עניין לדרוס שטחי חקלאות לא כצורך".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן