יום חמישי, מרץ 28, 2024

פוסטים אחרונים

אייל שני בחר – עגבניית השרי החדשה של "זרעים גדרה סינג'נטה" העגבנייה המשובחת בישראל

מר עגבנייה- השף אייל שני, עמד בראש צוות שיפוט מיוחד שבחר, במסגרת תערוכת החקלאות "אגרומשוב", את העגבנייה המשובחת בישראל. הזוכה הגדולה: הזן החדש- 605271' של חברת "זרעים גדרה-סינג'נטה", שאפילו שם עדיין אין לו. אל המקום השני הגיעה עגבניית לוץ של חברת "טופ זרעים" ולמקום השלישי עגבניית וויטני של חברת "הזרע"

עגבניית השרי מזן 605271 של "זרעים גדרה-סינג'נטה" – היא הזוכה הגדולה בתחרות העגבנייה הטעימה בישראל, שנערכה היום בבנייני האומה בירושלים במסגרת תערוכת החקלאות הבינ"ל "אגרומשוב".

חמישה שופטים, ובראשם השף המפורסם אייל שני, בחנו, טעמו וניקדו את כל זני העגבניות בתחרות ולבסוף החליטו: 605271 הייתה העסיסית, הנאה בצורתה והכי חשוב – הטעימה ביותר בתחרות.

שני, שמוכר באהבתו העזה לירקות ישראלים משובחים, ומילותיו על העגבנייה הפכו לשם דבר, בחן יחד עם צוות השופטים את זני העגבנייה השונים, 15 במספר, על-פי שורה של מדדים החל ממרקם, רמת קושי-רכות, צבע, וכמובן הטעם. בסופו של דבר, העגבנייה מזן 605271 של "זרעים גדרה סינג'נטה" זכתה בפרס היוקרתי. מדובר בזן חדש שאפילו שם עדיין אין לו ותוכלו למצוא אותו בשווקים רק בעוד מספר חודישם. אל המקום השני הגיעה עגבנייה מזן לוץ של חברת "טופ זרעים" ולמקום השלישי עגבנייה מזן וויטני של חברת "הזרע".

בתחרות לקחו חלק מספר חברות וחקלאים, שכללו את "הזרע", "זרעים גדרה-סינג'נטה", "טופ זרעים", ערן מלח ומו"פ דרום. "בשנים האחרונות עוד ועוד זנים וסוגים של עגבניות עולים על המדפים שלנו, מה שמוכיח שמדובר באחד הירקות האהובים בישראל", אמר לאחר התחרות מנכ"ל אגרומשוב, חיים אלוש. "התחרות עצמה נועדה בעיקר לעודד את חברות הזרעים והמגדלים ליצור עגבניות עם טעם 'של פעם', עסיסיות ומתוקות. אני בטוח שאייל שני וצוות השופטים המכובד לא רק נהנה לשפוט ולדרג, אלא גם לאכול את הירק הקסום הזה".

במהלך האירוע מתקיימים גם כנסים מקצועיים: כנס 'חקלאות ישראלית', כנס 'ביטחון המזון' וכנס 'משקיעים MTECH' וקלינטן 2022. בכנסים השונים השתתפו שרים, חברי כנסת, ראשי גופים חקלאיים, חברות סטארטאפ, יזמים, בעלי עניין ואלפי חקלאים ישראליים.

תערוכת אגרומשוב מציינת 31 שנים להיווסדה של תערוכת החקלאות המובילה בישראל בה מציגות חברות רבות מאות זנים ופיתוחים חדשים החל מזני פירות וירקות, דרך טכנולוגיות מתקדמות להשקיה וטיפול ביבול ועד לרחפנים מיוחדים לחקלאות, טרקטורים וכו', התערוכה תינעל היום (שלישי).

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן