שבת, יולי 27, 2024

פוסטים אחרונים

אות מיוחד על תרומה משמעותית למיכל וסרמן

אות 'תרומה משמעותית להעלאת המודעות לסוגיית איכות הסביבה' יוענק מחר (שני) במסגרת וועידת ישראל לכלכלה ירוקה ואיכות הסביבה למיכל וסרמן, כתבת כאן 11 בטקס חגיגי שיתקיים במסגרת הוועידה במתחם אבניו.

וסרמן משמשת ככתבת בכירה בכאן 11 וכאן רשת ב מזה שנים רבות, במהלכם אמונה על סיקור אזור חיפה והצפון בעיקר אך לאורך השנים לצד סוגיות חדשותית יצרה נישה משמעותית לה העניקה בולטות תקשורתית נרחבת ומשמעותית בסוגיית איכות הסביבה. וסרמן, כך על פי ועדת הפרס, העניקה סיקור נרחב ומעמיק לכל סוגיות איכות הסביבה והכלכלה הירוקה, סוגיית התחממות כדור הארץ, המיחזור, וכדומה.

"בזמן שאחרים מחפשים כותרות המעוררות פרובוקציות וסרמן פועלת ביסודיות ונחישות על מנת לדאוג לעתיד של כולנו ולהעלות את המודעות לסוגיות איכות הסביבה בפלטפורמה התקשורתית ולהציב את הנושא על סדר היום הציבורי במדינת ישראל".

כאמור בתום בחינת מספר אופציות החליטה הוועדה המיוחדת מטעם ועידת ישראל לכלכלה ירוקה ואיכות הסביבה להעניק את האות המיוחד לוסרמן על פעילותה הרבה בסוגייה זו, לדברי מנכ"ל הוועידה חיים אלוש: "מיכל הוכיחה בנחישות רבה כי העבודה העיתונאית היא נר לרגליה, בפעילותה שמה את סוגיית איכות הסביבה הקריטית לחיי כולנו ולעתיד ילדנו, על סדר היום הציבורי והובילה לשינוי מהותי בשיח התקשורתי והציבורי. בשם ועדת הבחינה של וועידת ישראל לכלכלה ירוקה אני מודה לה על כך!".

הענקת הפרס תתקיים כאמור במסגרת ועידת ישראל לכלכלה ירוקה שתתקיים ביום שני, 18.3.2024 במרכז הכנסים אבניו. מלבד פרס זה יוענקו גם פרסים לאישה פורצת דרך בתחום, איש השנה בכלכלה ירוקה ועוד. כמו כן יתקיימו דיונים בסוגיית הטיפול בפסולת והטיפול הקלוקל בארץ במחזור, יתקיימו פורומים מיוחדים לקידום נושא כלכלה ירוקה, "שולחנות עגולים" בתחומי חינוך סביבתי, תחבורה ירוקה, רגולציה סביבתית, התייעלות אנרגטית, בניה ירוקה ועוד. כמו כן, יתקיימו בוועידה פאנלים ודיונים מרכזיים בהשתתפות מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, שרים, חברי כנסת, ראשי התעשייה, ראשי רשויות, מנהלי קיבוצים ומושבים, חקלאים , מנהלי מחלקות איכות הסביבה ברשויות ומנהלי מפעלים אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, משקיעים, יצואנים, יבואנים, רשתות שיווק, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן