יום שלישי, אפריל 23, 2024

פוסטים אחרונים

מר עגבנייה: אייל שני ייבחר את העגבנייה הטעימה והאיכותית בישראל!

השף המוביל, שיודע דבר או שניים על עגבניות, יעמוד בראש צוות השיפוט בתחרות הייחודית שתתקיים ב-5.9 בתערוכת אגרומשוב בבנייני האומה בירושלים. שני: "בישראל- גן העדן של העגבניות"

זה לא סוד שהעגבנייה היא אחת מהירקות האהובים ביותר בישראל, אבל גם אחד המקורות הגדולים ביותר לגאווה בחקלאות הישראלית. בשנים האחרונות עוד ועוד זנים וסוגים של עגבניות עולים על המדפים שלנו, ונשאלת אצל כל אחד מאיתנו לא פעם השאלה: מהי בעצם העגבנייה הטעימה בישראל?

בתערוכת "אגרומשוב" – התערוכה החקלאית הוותיקה והמובילה בישראל – החליטו אשתקד להרים את הכפפה ולקיים תחרות על העגבנייה האיכותית והטעימה בישראל. השנה, תהיה זו השנה השנייה ברציפות שתתקיים התחרות בתאריך-5.9 בבנייני האומה בירושלים, העגבנייה תיבחר על-פי שורה של פרמטרים על-ידי צוות שיפוט מקצועי ובראשו אחד השפים המובילים בישראל אייל שני.

שני, שמוכר באהבתו העזה לירקות ישראלים משובחים, משמש גם כשופט בתוכנית "מאסטר שף" והעגבנייה הישראלית זכתה ממנו לא פעם לשבחים, יבחן יחד עם צוות השופטים המורכב מחקלאים, ונציגי ציבור את זני העגבנייה השונים על-פי שורה של מדדים החל ממרקם, רמת קושי-רכות, צבע, גודל והמדד החשוב ביותר הוא כמובן הטעם. בסופו של דבר, תיבחר העגבנייה הטעימה והמשובחת בישראל. "אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להוביל את השופטים בגן העדן של העגבניות הישראליות. מחכה ומצפה לטעום כבר את הזנים החדשים", אמר שני לקראת התחרות.

במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, יתקיימו כנסים מקצועיים וייבחרו גם התפוח והרימון הישראליים המשובחים ביותר לקראת ראש השנה. מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

תערוכת אגרומשוב, שתתקיים ב-5-6.9 תציין 31 שנים להיווסדה של תערוכה חקלאית מובילה בישראל בה מציגות חברות רבות מאות זנים ופיתוחים חדשים החל מזני פירות וירקות, דרך טכנולוגיות מתקדמות להשקיה וטיפול ביבול ועד לרחפנים מיוחדים לחקלאות, טרקטורים וכו'.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן