ועידת קלינטק למיחזור
מהפכת המיחזור שהחלה בישראל לפני כמה שנים היא כבר עובדה בשטח ואנו בשיא המסע לקראת ישראל הירוקה. היום כבר ברור שמדובר באחד ממנועי הצמיחה הגדולים במשק, אבל היעד עוד רחוק ויש עוד הרבה דברים שאפשר וצריך לעשות בנושא .
ועידת קלינטק למיחזור התקיימה ב יוזמת ״משוב גרופ״ בספטמבר 2016 במרכז הקונגרסים והכנסים AVENUE שבקריית שדה התעופה בחנה את תמונת המצב של משק הפסולת בישראל. הוועידה חשפה חידושים, ארחה את הגורמים המשפיעים ביותר בתחום בישראל והעלתה את נושא המיחזור אל ראש סדר היום הציבורי.

משק הפסולת בישראל – כמנוע צמיחה כלכלי

מדינת ישראל משקיעה מיליארדים רבים מדי שנה בטיפול בפסולת התעשייתית, הביתית, טיהור קרקעות ופסולת הבניין. תעשיית המחזור היא אחד ממנועי הצמיחה החשובים לכלכלה הישראלית, בהיותה מייצרת מקומות עבודה איכותיים ומגוונים, תוך מתן פתרונות סביבתיים לשיפור איכות החיים של תושבי מדינת ישראל
מטרת ועידת קלינטק ה-2 למיחזור היתה להעלות על סדר היום הציבורי, את חשיבות פיתוחה של תעשיית המיחזור בארץ לחברה הישראלית, תוך שימת דגש על הסרת החסמים להתפתחות תעשייה זו. מדובר בהזדמנות מצוינת לעצור, להפיק לקחים ולבחון את העשייה במשק הפסולת בישראל.
בוועידה התקיים "סיעור מוחות" לאומי השתתפו בו כ1000 משתתפים ובינהם חברי כנסת, ראשי רשויות, בכירי התעשייה בישראל, ראשי תאגידי המחזור, מנהלי שפע ברשויות, חברות וקבלני מחזור. הוועידה שיקפה את תמונת המצב והעלתה על סדר היום הציבורי את הדרכים והשיטות בהם יש לנקוט כדי להגיע ליעד האופטימלי של אפס פסולת בישראל!

מאמר קודםמשוב על משוב
מאמר הבאועידת ישראל לחקלאות נותנת כבוד לאנשי השנה והעשור שצויינו בוועידה:

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן