יום שני, ספטמבר 16, 2024

פוסטים אחרונים

שריפה ענקית במשק כרמלים: נזק של מיליונים לבית האריזה

אמש, ה-31 באוגוסט 2024, פרצה שריפה גדולה במשק כרמלים שבמושב היוגב, עמק יזרעאל. ככל הנראה, השריפה נגרמה כתוצאה מקצר חשמלי ולא מהצתה מכוונת. האירוע החל כאשר נהגים ותאילנדים שעבדו במשק הבחינו בריח חשוד מבית האריזה. תוך זמן קצר, האש התפשטה במהירות והשתלטה על כל מבנה בית האריזה.

שריפה ענקית במשק כרמלים: נזק של מיליונים לבית האריזה

כוחות החירום הגיבו במהירות והגיעו למקום עם שבע כבאיות, כוחות משטרה והצלה, כיתת כוננות מקומית, וצוות סע"ר. האש כעת תחת שליטה ואין חשש לסיכון חיי אדם. במהלך האירוע, נותק צובר גז שהיה בסיכון, ונשמר כך שהאש לא תגיע אליו. למרות ההצלחה בשליטה על השריפה, הנזק שנגרם למשק כרמלים נאמד במיליוני שקלים – כולל נזק לתשתיות ולמערך בית האריזה שיצא משימוש, וכן נזק עקיף לסחורה בהיקף גדול מאוד.

משק כרמלים, הממוקם במושב היוגב בלב עמק יזרעאל, הוא משק משפחתי הפועל מזה כ-70 שנה. המשק מתמחה במגוון גידולים חקלאיים ומאמין בחקלאות בת קיימא. הכרמלים ידועים בשימושם בטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על איכות התוצרת והסביבה, תוך דגש על שימוש מושכל במשאבי מים ואנרגיה והפחתת השימוש בחומרי הדברה.

האסון שפקד את המשק עלול להותיר חותם משמעותי על פעילותו השוטפת, אך רוח המשפחה והקהילה המקומית מבטיחות כי כרמלים ישקמו את הנזק וימשיכו לפעול בהתאם לערכיהם הבלתי מתפשרים.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן