שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

מנכ"ל חברת חשמל: "לבייתי לא אקנה גנרטור"

בוועידת ישראל לכלכלה, במעמד השרה להגנת הסביבה עידית סילמן והנהלת המשרד, המנהל המקצועי של ארגון מגדלי הירקות בישראל, הבהיר מנכ"ל חברת החשמל כי גנרטור- איינו הפתרון, בנוסף ציין:"יש עיכובים בגלל הבירוקרטיה והרגולציה שהורסת את המדינה ופוגעת במשק להתפתח"

יממה לאחר שבמינהל התכנון טענו כי הסחבת שבה נוקט משרד האנרגיה עלולה לגרום למצב שבו תוך מספר שנים, תושבי גוש דן יסבלו מעלטה, מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, הרגיע והבהיר חד משמעית – אין צורך להיכנס לבהלה. "אני לא מתכוון לקנות גנרטור, ואם מישהו ישראל אותי אם לקנות אחד כזה – אגיד לו שאין צורך", אמר שפיגלר במהלך ועידת ישראל לכלכלה ירוקה, שנפתחה היום (שני) במרכז הכנסים אבניו.

שפיגלר הוסיף: "אני לא אגיד לאנשים מה לעשות או לקנות, אבל אני לביתי לא אקנה גנרטור. אנחנו יודעים בדיוק מה המצב ואין עלטה בשום מקום בארץ. חברת החשמל מאז ה-7 באוקטובר מתמודדת במצב מלחמה כש'החיילים' הם במדים אזרחיים".

שפיגלר נשאל מה יהיה אם החזית הצפונית תתחמם וענה: "גם אם תהיה עצימות ביטחונית נוספת בצפון – חברת החשמל תעשה הכל כדי שהמפגעים יטופלו כמה שיותר מהר. לא רק אצל האזרחים, אלא גם במקומות אסטרטגיים. אם תהיה קטסטרופה, הגנרטור לא יושיע איש".

שפיגלר התייחס למנכל המשרד להגנת הסביבה גיא סמט ואמר: "גיא צודק חברת החשמל לא מעכבת שום דבר יש עיכובים בגלל הבירוקרטיה והרגולציה שהורסת את המדינה ופוגעת במשק להתפתח הכל הופך איטי מאוד בגלל זה. חברת חשמל נאבקה כשנה על מנת שבמצב הקיים של הרשת, יוסיפו אפשרות לחבר ולהוסיף עוד 2500 מגה וואט. לצערי לאף אחד זה לא חשוב כולם זורקים אחריות למי שניצב מצידו, אנחנו ממשיכים להיאבק כי אנחנו מאמינים שתחרות זה דבר טוב ואנרגיה נקייה טובה למדינת ישראל. במקום מתוקן היו מחברים את כולם ומשלימים עם מי שנבחר בהגרלה כך צריך לנהוג לצערי פני הדברים שונים"

הוועידה כללה פורומים מיוחדים לקידום נושא כלכלה ירוקה, נפתחה ב "שולחנות עגולים" בתחומי חינוך סביבתי, תחבורה ירוקה, רגולציה סביבתית, התייעלות אנרגטית, בניה ירוקה ועוד. כמו כן, יתקיימו בוועידה פאנלים ודיונים מרכזיים בהשתתפות מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי התעשייה, ראשי רשויות, מנהלי קיבוצים ומושבים, חקלאים , מנהלי מחלקות איכות הסביבה ברשויות ומנהלי מפעלים אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, משקיעים, יצואנים, יבואנים, רשתות שיווק, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן