יום שלישי, אפריל 30, 2024

פוסטים אחרונים

למגר את האיום מהצפון

שר החקלאות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אבי דיכטר לחקלאים בצפון: ״המצב הביטחוני יימשך עוד חודשים ארוכים. המלחמה בעזה ומלחמת ההתשה בצפון – יחייבו את האזרחים במדינת ישראל לאורך רוח וסבלנות״

שר החקלאות אבי דיכטר קיים ביקור ביישובי הצפון ונפגש עם חקלאים שונים מיישובי הגבול הצפוני.

במסגרת הביקור נפגש השר דיכטר עם ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו״ר פורום קו העימות משה דוידוביץ׳ בחמ״ל המועצה ועם חברי הוועדה החקלאית במועצה. כמו כן, נפגש עם חקלאים מיישובי המועצה האזורית מעלה יוסף ועם חקלאים מאיזור אצבע הגליל.

החקלאים העלו בפני השר דיכטר את הקשיים והאתגרים שהתפתחו בעקבות המצב הביטחוני, ההתמודדות העסקית והרצון להמשיך לעבוד את האדמה, כשלצד זה, רבים מהם מפונים מבתיהם ועבודת החקלאות נעשית תוך סיכון חייהם באופן אישי.

השר דיכטר הדגיש כי הוא ומשרד החקלאות מחויבים לדאוג לכולם ולוודא כי הם מקבלים את המענה ההולם מצד המדינה, גם בהיבטי הסיוע הכספי, ככל שיידרש.

שר החקלאות אבי דיכטר: ״המצב הביטחוני יימשך עוד חודשים ארוכים. המלחמה בעזה ומלחמת ההתשה בצפון – יחייבו את האזרחים במדינת ישראל לאורך רוח וסבלנות. נדאג שהלולים שנפגעו בצפון ישוקמו במהרה, כך שלא תהיה פגיעה באספקת הביצים ובשאר התוצרת החקלאית שמיוצרת בצפון הארץ. האופטימיות של החקלאים שלנו נותנת כח להמשך. אני מאמין בלב שלם שבסוף אנחנו נתגבר על הכל ונמשיך לחזק ולפתח את ביטחון המזון של מדינת ישראל״.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן