שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

מנכ"ל חדש ל"קסטרה" המרחיבה את צוות העובדים שלה

יואש זוהר, מנהל מנוסה בתחום החקלאות, מונה למנכ"ל החברה, במטרה להוביל את התרחבותה התפעולית.

"קסטרה אג בע"מ", חברה המספקת פיתרון כולל לגידול צמח הקיקיון בהיקפים מסחריים לתעשיות ביולוגיות, כגון ביו-דיזל וביו-פולימרים, וחברת בת של "אבוג'ן בע"מ" (Nasdaq: EVGN, TASE: EVGN), הודיעה באחרונה, על מינויו של יואש זוהר למנכ"ל, החל מהאחד בינואר 2024. מינוי זה מגיע לאור הצמיחה המהירה של "קסטרה" וצפי התפתחות החברה, והוא נועד לחזק את הנהגתה ומיצובה בתעשייה.

חברת "קסטרה" נכנסה לשלב עסקי חדש של ייצור נרחב של זני זרעי הקיקיון המובחרים שלה, כמענה לצרכים ההולכים וגדלים של תעשיית הביו-דיזל. לשם כך, נדרשת "קסטרה" להגדיל באופן משמעותי את יכולת ייצור הזרעים שלה באמצעות קבלני משנה קיימים וחדשים, במיקומים גיאוגרפיים של שווקי היעד. יואש זוהר הוא בעל ניסיון רב בפרויקטים חקלאיים ברחבי העולם, ובפרט באפריקה, וכן בעל ידע בגידול קיקיון. כישוריו המקצועיים עולים בקנה אחד עם המיקוד הנוכחי של "קסטרה" בהקמת מערך ייצור זרעים נרחב בטריטוריות שונות בעולם, כדי לתמוך בהתרחבות החברה.

המנכ"ל הנוכחי של "קסטרה", אייל רונן, המשמש גם כסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי של "אבוג'ן", הוביל את פעילותה של "קסטרה" בשנה וחצי האחרונות, וכעת ישוב באופן מלא לתפקידו ב"אבוג'ן". בנוסף, יכהן רונן יכהן כחבר בדירקטוריון "קסטרה" וימשיך לתמוך בהנהלתה.

זאת ועוד, חברת "קסטרה" מודיעה גם שהיא מרחיבה את צוות העובדים שלה, הכולל עתה מומחים במחקר ופיתוח, ייצור זרעים ותמיכת לקוחות. הרחבה זו נועדה להניע חדשנות בהיצע מוצרי החברה, לתמוך בייצור הזרעים המוגבר הצפוי ולשפר את שירות הלקוחות.

בהיקפים מסחריים. שדה קיקיון | צילום: "קסטרה"
בהיקפים מסחריים. שדה קיקיון | צילום: "קסטרה"

עופר חביב, יו"ר "קסטרה" ומנכ"ל "אבוג'ן": "בתקופה זו, בה 'קסטרה' חווה צמיחה משמעותית, אני שמח לקבל את פניו של יואש זוהר כמנכ"ל החדש שלה. יואש הוא בעל ניסיון עשיר בפרויקטים חקלאיים גלובליים, ויש לי אמון מלא ביכולתו להניע את החברה קדימה. ברצוני להביע תודה מעומק הלב לאייל רונן על תרומתו המשמעותית לחברה, ואני מצפה להמשך תרומתו כחבר בדירקטוריון 'קסטרה'".

יואש זוהר: "אני גאה להצטרף ל'קסטרה' כמנכ"ל בשלב צמיחה משמעותי זה של החברה. מחויבותה של 'קסטרה' לחדשנות ולפיתרונות חקלאיים בני קיימא, המבוססים על טכנולוגיית הבינה המלאכותית של 'אבוג'ן', תואמת את הרצון שלי להניע שינוי חיובי בתעשייה. אני מצפה בהתרגשות לקדם את המוצרים הייחודיים של 'קסטרה' ולהוביל את הצוות שלה".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן