שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

משקמים את המושבים ב"עוטף ישראל"

סקירה על תוכנית הפעולה בעניין של מינהלת תקומה התקיימה במושב גילת.

מינהלת תקומה, שהוקמה לטובת שיקום "עוטף ישראל", התכנסה השבוע, במושב גילת והעבירה סקירה על תוכנית הפעולה והאופן בו היא מתכננת לפעול בהמשך.

יו"ר המינהלת, משה אדרי, הציג בפני הנוכחים את תפקיד המינהלת, המבנה שלה, התחומים בהם תעסוק והדרך בה תפעל כדי לשקם את מושבי "העוטף" במטרה להחזיר את הביטחון לתושבי המושבים השוכנים בו, בין השאר בנושאי הקהילה, החקלאות, החינוך, הדיור, הביטחון, הבריאות, הרווחה, השיכון והתשתיות. מדיניות השיקום הלאומית והחזון של מינהלת תקומה הוא שיקום הקהילה, פיתוח ושגשוג לחבל ב- 0 – 7 ק״מ. 

בפגישה נכחו נציגי משרד ראש הממשלה, רשות המסים, משרד הפנים וצה"ל, מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, עמית יפרח וצוותו המקצועי, ראשי מועצות ב"עוטף" ונציגי היישובים. 

מזכ"ל התנועה יפרח, אמר: "ההרכב כולו של היישובים ב- 4 – 7 ק"מ הוא של מושבים. אני מתרשם מהעבודה עם המינהלת, שיש רצון ויש יכולת ויש חיבור עם כלל המשרדים הממשלתיים. למושב יש תפקיד מיוחד, ויש לו את החוקים והצרכים שלו בכלל ההיבטים. נפעל בשיתוף פעולה מלא עם המינהלת כדי להתאים את הצרכים עבור המושב ובמטרה להצליח לייצר ביחד משהו טוב עבור המושבים, להצמיח אותם דמוגרפית ולהבטיח את הדור הבא במושבים עבור האזור כולו.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן