יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

רמי לוי בלחץ בעקבות הביקורת הקשה על כך שהוא מסייע לתורכים בשעת מלחמה

רבים כעסו על רמי לוי כשפורסם בידיעות אחרונות היום בשמו ששר החקלאות עוד יתחנן שניבא עגבניות מטורקיה ■ לא חסרים עגבניות בישראל רמי לוי ייבא מתורכיה תמיד, גם כאשר היה עודף עגבניות בישראל ■ חקלאי הערבה ואזורים אחרים יגבירו את קצב השתילות והאספקה לשוק ■ זה לא סוד שהרבה חקלאים לא מעוניינים לשווק לו.

רבים כעסו על רמי לוי כשפורסם בידיעות אחרונות היום בשמו:

״שר החקלאות עוד יתחנן שניבא עגבניות מתורכיה״.

רמי לוי מכחיש את הדברים.

יו״ר מועצת הצמחים איציק שניידר מסר בתגובה: ״הבעיה של רמי לוי היא לא עם שר החקלאות ולא עם החקלאים. רמי לוי צריך להבין שהציבור כולו התעורר והוא אינו מעוניין לקנות תוצרת ממי שמשתף פעולה ותומך בנאצים של החמאס ועוזריהם.

העם לא יסלח למי שפסל תוצרת של החקלאים הגיבורים בעוטף עזה והעדיף בשביל בצע כסף עגבנית מארדואן. אני מודה לרשת שופסל ולתנובה על הקמפיינים והתמיכה בחקלאים וקורא לכל הרשתות להצטרף״

 איציק שניידר
יו״ר מועצת הצמחים איציק שניידר

יור הועדה החקלאית ברמת נגב יענקלה מוסקוביץ:
״כרגע יש עודפי עגבניות בישראל , יתכן שחקלאי ישראל יצטרכו אפילו להשמיד עגבניות.
רמי לוי מנסה להפחידו את עם ישראל , הוא מנהל טרור פסיכולוגי כדי להצדיק את מדיניות היבוא חסרת המעצורים שלו״.

יענקלה מוסקוביץ,  יור הועדה החקלאית ברמת נגב
יענקלה מוסקוביץ, יור הועדה החקלאית ברמת נגב

בכיר בענף הירקות הגיב למשוב ניוז: ״רמי לוי בלחץ בעקבות הביקורת הקשה על כך שהוא מסייע לטורקיה האנטישמית.

רמי לוי ייבא מתורכיה תמיד, גם כאשר היה עודף עגבניות בישראל. זה לא סוד שהרבה חקלאים לא מעוניינים לשווק לו בגלל המסחר הלא הוגן שלו. הוא מעוניין לרכוש במחירים שהם מתחת לעלויות הייצור וטובת החקלאי מעניינת את הסבתא שלו״.

רמי לוי ושופרסל בהודעה חריגה: לא נייבא יותר תוצרת חקלאית מטורקיה.

רשתות השיווק שופרסל ורמי לוי שיווק השקמה הודיעו היום כי לא ייבאו יותר תוצרת חקלאית מטורקיה, וזאת במסגרת יוזמה של אנשי קולינריה רבים שמבקשים שלא לעשות עסקים עם טורקיה עקב המשבר ביחסים והתבטאויות הנשיא ארדואן על המלחמה בעזה.

רק לפני כמה ימים אמר ארדואן במסגרת עצרת כללית כי: "חמאס אינו ארגון טרור אלא תנועה שחרור שמנהלת מלחמה כדי להגן על אדמתה. אין לנו בעיה עם מדינת ישראל, אך יש לנו בעיה עם המדיניות שלה בנוגע לפלשתינים. ישראל ניצלה את הכוונות הטובות של טורקיה, לא אבקר בה כפי שתוכנן. המדינות שתומכות בישראל אולי חייבות לה משהו, אך טורקיה אינה חייבת לה דבר".

גיורא אביהר מגדל עגבניות בערבה:

״ עם ישראל יכול להיות רגוע לא יחסרו עגבניות למזלנו מגדלי רבים בערבה הסבו השנה שטחי פלפל ומגדלים עכשיו הרבה מאוד עגבניות בערבה.

בערבה יש חלקות שתולות מסוף אוגוסט ועד אמצע ספטמבר 2023 , המיועדים להנבה בקרוב מאוד ואנו נספק בכל החורף ועד לאחר חג הפסח כ 22500 טון עגבניות איכות. ,
1250 טון לשבוע , (בהספקה רצופה של 18 שבועות) לאור האתגרים של החקלאים בחבל השור יתבצע אימות נוסף של הנתונים , מתוך רצון לתת נתון מדויק של רצף ההספקה , מגדלי העגבניות בערבה ישקלו שתילות נוספות לחודש ינואר 2024 שיאפשרו המשך הספקה אפריל מאי יוני , בקיץ 2024 גוש הבשור יחזור לספק את כל השאר ובא לציון גואל״.

רמי לוי מסר למשוב ניוז: אני מכחיש את כל שנכתב בשמי בעיתון ממון.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן