שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

תנועת הנוער של תנועת המושבים – חטיבת בני המושבים קיימה פעילות הדרגתית לכ- 300 ילדים ובני נוער מפוני העוטף

מנהלת בני המושבים, עידית תידהר: ״תנועת הנוער מנסה להוות ביטחון בעבור ילדים ונוער שעולמם חרב עליהם. אני מקווה שנצליח לבנות את האמון בעוצמתנו וביכולתו של עם ישראל להתמודד עם המלחמה בה אנחנו מצויים.

תנועת הנוער של בני המושבים, חטיבת בני המושבים התחילה היום פעילות הדרכתית לכ-300 ילדים ובני נוער שפונו מעוטף עזה. הפעילות מתקיימת במספר בתי מלון באילת במקביל עם מפוני רעים, עין השלושה, פרי גן, אבשלום.
מחלקת ההדרכה של התנועה בנתה במהלך הימים האחרונים תכנית פעילות והיא מותאמת לילדים ולבני נוער יחד עם נציגי הקהילות בדרום. התנועה עושה כל שביכולתה על מנת להוות ביטחון עבורם, אוזן קשבת ומרחב לשוחח בו. כ-15 מדריכים, מתנדבי שנת שירות של התנועה מכל רחבי הארץ, צפויים להישאר באילת למספר ימים על מנת לאפשר כתובת וקשר לילדים ובני הנוער.
התנועה נערכת לפעילות ארוכת טווח למתן מענה חינוכי ליישובי העוטף שפונו לאחר התופת שחוו.

מנהלת חטיבת הנוער של תנועת המושבים, בני המושבים: ״בימים הקשים בהם אנחנו מצויים, תנועת הנוער מנסה להוות ביטחון בעבור ילדים ונוער שעולמם חרב עליהם.
זכינו במדריכים מעולים, בני נוער וצעירים שנכונים לעזוב את הכל במצב המפחיד שבו אנחנו נמצאים וליסוע להיפגש ולהדריך את הילדים והנוער שעברו את התופת.
אני מקווה שנצליח לבנות מחדש את האמון בעוצמתנו וביכולתו של עם ישראל להתמודד עם המלחמה בה אנחנו מצויים״.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן