יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

גם קבוצת החקלאים והסוחרים הגדולה בישראל תגיע לתערוכת אגרומשוב

קבוצת החקלאים והסוחרים הגדולה בישראל – "חקלאים וסוחרים", המונה כ-500 אנשים, בינהם משווקים, סיטונאים, בעלי קווי חלוקה, מגדלים וסוחרים – אישרה את בואה לתערוכת החקלאות המרכזית של ישראל, שתיערך בימי שלישי ורביעי בביתן 2 באקספו בתל אביב.

מנהל הקבוצה, צלאל מכלוף: "התערוכה היא פלטפורמה נהדרת לשיתופי פעולה"

"חקלאים וסוחרים" היא קבוצת החקלאים הגדולה בישראל, המונה כ-500 אנשים: משווקים, סיטונאים, בעלי קווי חלוקה, מגדלים וסוחרים שעושים דרך אותה קבוצת וואטסאפ עסקאות מקטנות ועד גדולות. דרך הקבוצה הם יוצרים קשרים, מציעים את גידוליהם ותוצרתם ולבסוף גם מצליחים לסחור אחד עם השני.

מנהל הקבוצה, צלאל מכלוף, ממושב חצב, בעל עסק לפירות וירקות, הוא ממקימי הקבוצה ונרגש לקראת ההגעה לתערוכת החקלאות המרכזית של ישראל אגרומשוב. "כולנו בקבוצה מכירים בשם ובקול, אך אף פעם לא נפגשנו כולם כולל כולם במקום אחר פנים מול פנים", מספר צלאל. "אנחנו קודם כל מגיעים כדי להיפגש ואז כמובן נרצה לבצע שיתופי פעולה נוספים. אני בטוח שהתערוכה היא פלטפורמה מצוינת לכך. שמענו עליה רבות ובאמת כיף גדול להיות מוזמנים ולהגיע. בסופו של דבר, כולנו מתעסקים באותו התחום ורוצים ליצור קשרים ענפים למען החקלאות הישראלית". ואכן, תערוכת החקלאות "אגרומשוב" ה-32 במספר מציעה השנה חידושים, סטרטאפים ופיתוחים מובילים. במסגרת התערוכה, שתימשך יומיים, יציגו עשרות חברות, סוחרים, חקלאים ומגדלים את תוצרתם.

בתערוכה יתקיים שיח בנושאים הבוערים על סדר היום באולפן אגרומשוב החדשני והמיוחד שיוקם זו השנה השנייה, כנהוג בתערוכות המובילות בעולם, כאשר הנושא שיוביל את האירוע הינו חדשנות בחקלאות, אתגרים קיומיים בתחום המזון ומפגשים לעידוד עסקאות ענק לחיזוק החקלאות. בתערוכה יוצגו לציבור פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'. האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

השנה יוקם מתחם חדשנות בו יוצגו הטופ של החדשנות העולמית לצד חוד החנית של פיתוחי ההייטק הישראלי, כמו כן יוענקו פרסי 'טופ-10' לפיתוחים החדשים והמובילים. לתערוכה מסורת של עשרות שנים בקיום מפגשי עבודה ועסקאות במסגרתם נעשו לאורך השנים עסקאות במאות מיליוני שקלים, החקלאים יפגשו את המגדלים, את מקבלי ההחלטות, רשתות השיווק, החברות המובילות, הפיתוחים שיזניקו את החקלאות ואפילו קבוצות רכישה, במטרה לקדם שיח, שיתופי פעולה ועסקאות ענק בזירה המרכזית של החקלאות הישראלית.

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 תתקיים בביתן 2 באקספו בתל אביב ב-5-6.9.2023. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי ויתקיימו כנסים מקצועיים. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-32, מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן