יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

חידושים, סטרטאפים ופיתוחים מובילים בתערוכת החקלאות המרכזית של ישראל!

אירוע השיא של החקלאות הישראלית מעבר לפינה: תערוכת "אגרומשוב" 2023 תיערך בימי שלישי ורביעי הבאים (5-6.9) ותפגיש את הציבור הישראלי עם שלל חברות וסטרטאפים. בעקבות ההצלחה יוקם גם השנה מתחם החדשנות בו יוצגו הטופ של החדשנות העולמית לצד חוד החנית של פיתוחי ההייטק הישראלי

חידושים, סטרטאפים ופיתוחים מובילים – כל זאת, ועוד הרבה מעבר, מצפה לנו בתערוכת החקלאות המרכזית של ישראל "אגרומשוב", שתיערך ממש בקרוב – ביום שלישי ורביעי הבאים (5-6.9) באקספו בתל אביב.

במסגרת התערוכה, שתימשך יומיים, יציגו עשרות חברות, ביניהן 12 מאזור המרכז:

חברת הסולאר טראלייט מרמת גן, נטפים מתל אביב, ש. ונציה (ציוד ומיכון) מראש העין, חברת האריזות נמדר תעשיות מפתח תקווה, חברת האנרגיה הסולארית RCS SOLAR מרמת גן, ציוד לאריזות אבן אוטומציה מגבעתיים, מערכות אוורו וחימום "מר גן" מכפר קאסם, חברת הטרקטורים בוקמן מגזר, חברת הפינטק הישראלית Rewire מתל אביב, גמביט ייעוץ עסקי מחולון, שיווק תוצרת חקלאית נוי השדה מפתח תקווה ומטרו מוטור אופנועים מתל אביב.

בתערוכה יתקיים שיח בנושאים הבוערים על סדר היום באולפן אגרומשוב החדשני והמיוחד שיוקם זו השנה השנייה, כנהוג בתערוכות המובילות בעולם, כאשר הנושא שיוביל את האירוע הינו חדשנות בחקלאות, אתגרים קיומיים בתחום המזון ומפגשים לעידוד עסקאות ענק לחיזוק החקלאות.

בתערוכה יוצגו לציבור הרחב, כאמור, פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'. האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

בעקבות ההצלחה יוקם גם השנה מתחם החדשנות בו יוצגו הטופ של החדשנות העולמית לצד חוד החנית של פיתוחי ההייטק הישראלי, כמו כן יוענקו פרסי 'טופ-10' לפיתוחים החדשים והמובילים. לתערוכה מסורת של עשרות שנים בקיום מפגשי עבודה ועסקאות במסגרתם נעשו לאורך השנים עסקאות במאות מיליוני שקלים, החקלאים יפגשו את המגדלים, את מקבלי ההחלטות, רשתות השיווק, החברות המובילות, הפיתוחים שיזניקו את החקלאות ואפילו קבוצות רכישה, במטרה לקדם שיח, שיתופי פעולה ועסקאות ענק בזירה המרכזית של החקלאות הישראלית.

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 תתקיים באקספו בתל אביב ב-5-6.9.2023. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי ויתקיימו כנסים מקצועיים. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-32, מדובר בתערוכה המרכזית בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן