יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

משלחות ונציגים מ 16 מדינות הבטיחו את השתתפותן בתערוכת החקלאות הישראלית

החקלאות הישראלית היא עדיין מותג חזק ומשמעותי: עשרות נציגים מרחבי העולם אישרו את בואם לתערוכת החקלאות המרכזית בישראל "אגרומשוב", שתיערך בין ה-5-6.9 במתחם אקספו בתל אביב. מנכ"ל משוב גרופ, חיים אלוש: "ייסגרו עסקאות במיליוני דולרים, החקלאות הישראלית תצא נשכרת"

החקלאות הישראלית עוברת משברים, תהפוכת ושינויים אך עדיין נחשבת למותג חזק, מוביל ומשמעותית בכל רחבי העולם. בשל הפעילות החקלאית הענפה, לא פחות מ-16 משלחות, קבוצות, חברות ונציגי חברות מרחבי העולם יגיעו לארץ במהלך חודש ספטמבר לתערוכת "אגרומשוב" על מנת להעצים שיתופי פעולה עם חברות וחקלאים ישראליים.

חודשיים לפני פתיחת התערוכה, אישרו את בואם משלחות חקלאיות מאזורים שונים בעולם מה שמבטיח כי תהיה זו התערוכה החקלאית הבינלאומית הגדולה שהתקיימה בארץ. בין הייתר מדובר במשלחות מאלבניה, אנגולה, גאנה, קניה, ניגריה, גוואטמלה, סרביה, אוזבקיסטן והולנד. כמו כן, יגיעו גם משלחות ונציגי חברות מקפריסין, דובאי, הודו, אוגנדה ואפילו מירדן. שתי חברות ענק גם כן אישרו את הגעתן – חברת הציוד מסרי לנקה "Inomi Agro Technica" וחברת האריזות הגאורגית "ALLPACKA" שיציגו ביומיים של תערוכת החקלאות הבינלאומית המרכזית בישראל – אגרומשוב 2023 בין ה-5-6.9 במתחם אקספו בתל אביב.

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "מדובר בתערוכת החקלאות הבינ"ל הגדולה בישראל, ואני שמח על ההיענות הרבה. התערוכה פונה גם לחקלאים וגם לחברות, גם ליזמים וגם לסטארטאפיסטים, עבורם הקמנו מתחם מיוחד להצגת פיתוחים ומיזמים בתחומי החקלאות ואיכות הסביבה. בכל שנה נסגרות עסקאות במאות מיליוני דולרים והשנה נוכח ההתעניינות המוגברת מחו"ל אני מאמין שהחקלאות הישראלית תצא נשכרת עוד יותר".

תערוכת החקלאות המובילה בישראל אגרומשוב 2023 תתקיים במתחם אקספו בתל אביב ב-5-6.9.2023. במסגרת התערוכה הבינלאומית המציינת השנה 32 שנות פעילות ומתקיימת בחללים ממוזגים, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, גידולים חדשים, ופיתוחים פורצי דרך ואף יתקיימו כנסים מקצועיים עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן