יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

הכירו את מסור הגיזום החזק בישראל!

ש.ונציה המתמחה בייבוא, שיווק והפצת ציוד וכלי גינון לחקלאות – תציג את "המסור החזק בישראל" בתערוכת החקלאות הגדולה בארץ, שתיערך בין ה-5.6.9 במתחם אקספו בתל אביב. מדובר במסור נטען רב עוצמה – הטוב ביותר בשוק לטיפול בעצים

לכל מי שחיפש מסור לגיזום – ביתי או מקצועי – יש לו כעת פתרון מושלם. ש.ונציה המתמחה בייבוא, שיווק והפצת ציוד וכלי גינון לחקלאות, המשווקת בלעדית בארץ את כלי הגינון של חברת STIHL הגרמנית – תחשוף בתערוכת החקלאות "אגרומשוב", שתיערך ב-5-6.9 במתחם אקספו בתל אביב את מה שכבר מכנים "המסור החזק בישראל"

מדובר במסור גיזום מקצועי נטען רב עוצמה CSTIHL MSA 220 T – מרשים בכל הנוגע לטיפול בעצים הודות למנוע ה-EC החזק שלו. בשילוב עם סוללת STIHL AP 300 S החזקה, מקבלים ביצועי חיתוך גבוהים במיוחד. מסור CMSA 220 T הוא כיום המסור שרשרת ידית עליונה החזק ביותר שיש.

הודות למערכת ההפעלה האלקטרונית עם בקרת נורות LED עבור מצב בלם השרשרת, עומס יתר, שלבי מהירות עבודה, וחיישן שמן שמודד באופן רציף את הכמות הזמינה של שמן השרשרת, יתרון שעוזר לך לעבוד ביעילות. אם יש חוסר בשמן, תקבלו מידע ישירות על כך באמצעות תצוגת LED. התפעול אינטואיטיבי במיוחד. הנוריות משולבות בידית עם תצוגת 180° מאפשרת לראות בכל זווית את נוריות הבקרה.

יש בו אף שיני נעיצה ממתכת חזקה מקבע את המסור לעץ, ומקל עליך במיוחד לבצע חיתוכים מדויקים. בנוסף, ניתן להחליף במהירות את שיני הנעיצה. פילטר פליז מאפשר סינון של האוויר כך שהאלקטרוניקה וחלקי המנוע מוגנים לטווח ארוך. ניתן לנקות את מסנן האוויר במהירות וביעילות.

אם העומס גבוה מאוד או אם הסוללה ריקה, המערכת האלקטרונית מפחיתה אוטומטית את הזרם ובכך את המומנט על ידי הורדת מהירות העבודה. זה מאפשר להשלים חיתוך בזמן שמסורים אחרים מפסיקים לעבוד.

חברת ש. ונציה היא חברה ותיקה החגגה שנה שעברה 100 שנות פעילות. מוצרי החברה מופצים בעשרות נקודות שרות ומכירה בארץ ובאתר החברה. חברת ש.ונציה מעמידה לרשות נקודות השרות מערך רחב של חלפים מקוריים, הדרכות שרות ותמיכה טכנית, על מנת לתת ללקוח את רמת השרות הגבוהה ביותר.

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 תתקיים במתחם אקספו בתל אביב ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי ויתקיימו כנסים מקצועיים. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-32, מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן