יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

אייל שני "ירקות כמו שלנו אין בעולם"

בוועידת ישראל לחקלאות עשו כבוד לשף המפורסם, שזכה באות הוקרה על תמיכה בתוצרת החקלאות בכחול-לבן. שני: ירקות כמו בארץ אין בשום מקום בעולם.

"יש לי 50 מסעדות בעולם-האוכל הטוב בעולם מתבשל פה, ירקות כמו שלנו אין בעולם"

ועידת ישראל לחקלאות ה-13 – האירוע החשוב ביותר של ענף החקלאות – מהווה זירת שיח רב-תחומי ובמה יחידה מסוגה לדיוני עומק מרתקים על הענף, אך גם עושה כבוד לאלה שעוזרים לקדם את הענף בכל מיני דרכים. פרס מיוחד קיבל היום (רביעי) השף אייל שני על תמיכה בתוצרת החקלאות הישראלית.

שני, שמוכר באהבתו העזה לירקות ישראלים משובחים, משמש גם כשופט בתוכנית "מאסטר שף" והתוצרת הישראלית זכתה ממנו לא פעם לשבחים.

"אני 35 שנה מבשל בארץ הזו, שעוד לא היה פה כלום, אבל היה המון. יש לי 50 מסעדות ברחבי העולם ואין לי שום ערך מדיני או חיצוני אם אהיה בן אדם שעובד בבינ"ל ואין לו מקום שממנו הוא בא" אמר שני לאחר קבלת הפרס.

"המקום שאני מדמיין ויוצא זה הארץ. הירקות בארץ – התדר שלהם, הטעם, הייחוד – לא מוצא בשום מקום בעולם. זו נוסחת היסוד שלפיה אני מתקדם הלאה. אני שואל את עצמי אם יש לנו את הירוקת הטובים בעולם. שאלה קשה- חתך הטעם של הירק הישראלי מגיע לכל העולם, אין מחיר לארץ האוכל הטוב בעולם מתבשל פה בארץ"

חיים אלוש, מנכ"ל משוב גרופ, החמיא לשני: "כולנו מכירים ויודעים את האהבה והתמיכה שלו לחומר הגלם המקומי ולחקלאות הישראלית. גם הוא יודע שהתוצרים שמיוצרים בישראל על ידי-החקלאים הישראלים הם הטובים בעולם".

הפרס לשני הינו אחד הרגעים המרגשים בוועידת ישראל לחקלאות, שתתפרס על פני יומיים – היום ומחר – במעלה החמישה בסמוך לירושלים.

הוועידה מפגישה גם השנה בין מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי ענף החקלאות, מנהיגי התיישבות העובדת וראשי הארגונים החקלאיים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, יצואנים, משווקי תוצרת חקלאית, רשתות שיווק, יצרני ומשווקי תשומות חקלאיות, חקלאים מובילים, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה ועוד.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן