יום חמישי, אפריל 25, 2024

פוסטים אחרונים

"אין אף מדינה מערבית שמזניחה את החקלאים שלה"

שר החוץ אלי כהן התארח הבוקר בועידת ישראל לחקלאות ואמר: "רוצה לברך את חברי הטוב והמוכשר, אבי דיכטר, שייקח את החקלאות במדינת ישראל להישגים מרשימים. אני שר החוץ של מדינת ישראל, לא מהאו"ם. אדבר עם כל מי שנדרש כדי להבטיח את הבטחון והשגשוג של מדינת ישראל.

מה שמשנה לי זו רק מדיניות החוץ של מדינת ישראל. צריך לומר בצורה ברורה – בלי חקלאות אין ציונות. רוצה להזכיר מספר דוגמאות. כשאני הייתי שר הכלכלה בחצי השנה האחרונה, התחיל משבר הקורונה וכמה דיברו אז בכל מקום על החקלאות הישראלית. אז היה ברור כמה אנו צריכים להיות תלויים בעצמנו.

מתפקידי כיום גם כשר החוץ. אחד הדברים שמדינת ישראל גאה באה – זה החקלאים הישראלים והטכנולוגיות הישראליות. כשהגיעו ראשי מדינות מכל העולם, אחת מתוך שלוש הבקשות שלהם הייתה: 'תעזרו לנו בחקלאות ישראלית'. זו חקלאות פורצת דרך, שמגיעה למדינות אפריקה ומדינות אחרות. אנו גאים בה.

צריך לומר בצורה ברורה. אין אף מדינה מערבית שמזניחה את החקלאים שלה. זה יקרה גם בממשלה הנוכחית בהובלתו של אבי דיכטר. צריך לטפל בפשיעה החקלאית, הפרוטקשן. צריך לעצור את הרפורמה בחקלאות. החקלאים הם שותפים, שותפים לציונות, לעצמאות המזון, לשמירה על שטחים, ליוקר המחיה. אנחנו גאים בחקלאות הישראלית, רוצים כחול-לבן".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן