יום שישי, מרץ 29, 2024

פוסטים אחרונים

שקד: ״כשמדברים על חקלאות אסור להסתכל דרך החור שבגרוש״

מפלגת ה״בית היהודי״ בראשותה של איילת שקד ואמיתי פורת מזכ״ל הקיבוץ הדתי לשעבר היא אחת המפלגות שמצהירות בתמיכה בחקלאות ובמרחב הכפרי.

שקד: "החקלאים הם גיבורים ששומרים על הגבולות ומתמודדים עם פשיעה חקלאית חמורה ביותר".

על אף הלחצים והחשש שלא תעבור את אחוז החסימה, איילת שקד הבהירה כי לא תפרוש מהתמודדות בבחירות. "כוחות גדולים פועלים יום וליל ומנסים לעשות הכול על מנת לשבור אותי"

חשוב לציין שאיילת שקד זוכה לתמיכה והערכה רבה במרחב הכפרי ורק לפני כמה ימים פורסם מכתב תמיכה של עשרות ראשי מועצות אזוריות בשרת הפנים.

ראשי המועצות פרסמו מכתב הערכה על העשייה של איילת שקד.
״אנו החתומים מטה, ראשי מועצות אזוריות, מבקשים למסור ״עדות״ לכך שאיילת שקד כשרת הפנים, התעמקה ולמדה את הסוגיות החשובות לנו ולתושבינו ופעלה ללא כחל וסרק לתיקון עיוותים קשים ובכלל זאת: 1. הגבלת פעולות ותמ״לים, וועדות גיאוגרפיות וועדות לחלוקת הכנסות אשר פעלו משיקולים קצרי טווח ל״שוד לאור יום״
עוד נציין שאמיתי פורת מזכ"ל הקיבוץ הדתי לשעבר ובנו של הח"כ לשעבר הרב חנן פורת ז"ל הצטרף לפני כחודשיים לרשימה של איילת שקד והוצב במקום השלישי,
״ההסכמות אליהם הגעתי עם איילת שקד יו״ר הבית היהודי יבטיחו תמיכה וחיזוק החקלאות בישראל.
אנו מוצאים אוזן קשבת במרחב הכפרי״ אמר פורת באופטימיות למשוב

פורת, בן 50, נולד ומתגורר בכפר עציון שבגוש עציון. הוא חבר תנועת הקיבוץ הדתי וכיהן כאמור כמזכ"ל התנועה במשך חמש שנים, עד השנה שעברה. צירופו של פורת יצר בקרב החקלאים ובכל המרחב הכפרי אהדה ותקווה .
מצאנו לנכון ימים ספורים לפני הבחירות לראיין ראיין יו״ר הבית היהודי איילת שקד באחד מהרגעים המאתגרים של השרה על יחסה לחקלאות ועל המרחב הכפרי .

איילת איך את מרגישה בימים טרופים אלו?

״אני עובדת קדשה מאוד אבל יודעת שאני חזקה ושאני נלחמת. לא רק עבור הבית היהודי אלא עבור המדינה שלי".

מה החקלאים והציבור במרחב הכפרי צריכים לדעת עלייך לפני שהם הולכים לבחור ביום שלישי?

״תמיד הייתי הכתובת של החקלאים וסייעתי ככל יכולתי, גם בהיותי חברת כנסת וגם כשרת הפנים ועכשיו כשרת המשפטים תשאל את כול המנהיגים של החקלאים: ניר מאיר, עמית יפרח, אבו וילן דובי אמיתי ותשמע מהם .
עוד היותי חברת כנסת סייעתי לחקלאים להגדיל את קיזוז הוצאות המחייה של העובדים ממשכורתם למגבלה של 540 ₪ !

את הרי יודעת שהוצאות המחייה של העובדים הזרים מאוד גבוהות החקלאים מספקים להם את כל הצרכים שלהם, וההוצאות הם בערך פי ארבע.

״אתה צודק צריך להגדיל את הקיזוז הוצאות המחיה לעלויות ריאליות ואני מתכוונת לעסוק בזה כשאבחר לקדנציה הבאה.

מספר שלוש ברשימה שלי הוא אמיתי פורת מזכ"ל תנועת הקיבוץ הדתי לשעבר הוא הגיע אלי לישיבה כדי להעלות בפני את האתגרים של המרחב הכפרי ואני הצעתי לו להצטרף אלי למפלגה כדי להוביל יחד איתי מהלכים , עצם העובדה שמיניתי את אמיתי היא הוכחה לכוונות הרציניות שלי לסייע ולקדם את החקלאות וכל המרחב הכפרי״

איילת היום את חברה בממשלה שמעביר את הרפורמה בחקלאות על ידי הורדת מכסים אגרסיבית ללא הסכמה של החקלאים.

״אני חושבת שרפורמה ארוכת טווח עושים בהסכמה ולכן לאורך כל הדרך דחפתי שנציגי האוצר והחקלאים יגיעו להסכמות על גובה הסובסידיות , לדעתי כשמדברים על חקלאות אסור להסתכל דרך החור שבגרוש החקלאים הם גיבורים ששומרים על הגבולות ומתמודדים עם פשיעה חקלאית חמורה ביותר.

אני עשיתי ועושה הכל כדי למגר את התופעה החמורה הזו.

אני החמרתי את הענישה על פשיעה החקלאית״

את ידועה כתומכת בפורום קהלת

״נכון אני מסכימה איתם בנושאים רבים אך לא בחקלאות כולם יודעים את זה״.

מכתב התמיכה באיילת שקד

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן