יום חמישי, מרץ 28, 2024

פוסטים אחרונים

ההנהגה החקלאית דורשת לפטר את מנכ״ל משרד החקלאות

אבשלום (אבו) וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, פנה בדרישה כתובה לעודד פורר, שר החקלאות לפטר את מנכ"לית משרד החקלאות על רקע האזנת סתר ופגיעה חמורה בפרטיות.

"מצאתי לנכון להביא לידיעתך אירוע חמור ביותר שבוצע ע"י מנכ"לית משרדך, גב' נעמה קאופמן-פס, המחייבת הסקת מסקנות מיידיות נגדה.
נדהמתי לגלות (אחרי שקיבלתי פנייה מעיתונאית), כי במהלך המו"מ שהתקיים בין נציגי ארגוני החקלאים, ואנוכי ביניהם, לבין משרדי החקלאות והאוצר, המנכ"לית הנכבדה – או מי מטעמה מעובדי המשרד – עמדה מאחוריי וצילמה את מסך הטלפון הנייד שלי. מתברר שבמקום לנהל מו"מ בתום לב ולטובת החקלאות הישראלית, מנכ"לית משרד החקלאות עסוקה בבילוש אסור ובהאזנת סתר האסורים לפי החוק הפלילי, ומצלמת בעצמה או באמצעות שליחים (היינו הך), את מסך מכשיר הטלפון הנייד שלי(!) ואף מעזה להפיץ את הצילומים הללו לתקשורת, וזאת כדי לנסות ולחסל חשבונות עם מר צביקה כהן, סמנכ"ל בכיר במשרד החקלאות, שכל חטאו בעיניה הוא שהעז להעביר לנו, החקלאים, נתונים מותרים!
כידוע, במסגרת עבודתנו אנו נמצאים בקשר יומיומי ורציף עם גורמים רבים במשרד החקלאות, במטרה להיטיב ולקדם את החקלאות המקומית והעוסקים בה. האם ייתכן שלא יתקיימו קשרי עבודה בין אנשי משרד החקלאות ובין החקלאים? במקביל, ברצוני להזכיר לך כי בשיחה שהתקיימה בינינו קיבלתי ממך אישור מפורש לקבל את כל הנתונים הרלוונטיים מאנשי המקצוע במשרד החקלאות וזאת כדי שנוכל לנהל מו״מ ענייני ורציני – וכך נהגתי.
צילום מסך הטלפון הפרטי שלי הינו עבירה פלילית: האזנת סתר אסורה בניגוד לחוק.
וכמו כן, יש בכך עבירה פלילית לפי חוק הגנת הפרטיות, האוסר על "בילוש או התחקות", וכן על "העתקת תוכן של מכתב או כתב אחר שלא נועד לפרסום, או שימוש בתכנו, בלי רשות מאת הנמען או הכותב."
הדלפת צילום מסך הטלפון הפרטי שלי ע"י פקיד ציבור הינו מעשה בריוני ונלוז מהסוג השמור למשטרים אפלים.
מעבר לפליליות החמורה שבמעשה זה, לא זו הדרך להנחיל יחסי אמון בין משרד החקלאות ובין נציגות החקלאים. כאשר מנכ"לית המשרד פועלת בניגוד לחוק למען חיסול חשבונות פנים-משרדי, אבד האמון הבסיסי בין נציגי החקלאים ובין המשרד.
במקביל לפנייתי אליך, אני שולח פנייה דחופה ליועצת המשפטית לממשלה ולנציב שירות המדינה כדי שיפתחו בחקירה פלילית ומשמעתית נגד המנכ"לית.

בשם הנהגת החקלאים אני אומר לך: זהו שפל חסר תקדים ביחסי משרד החקלאות איתנו. האם הכל כשר במאבק של מנכ"לית משרד החקלאות נגד חקלאי ישראל? זוהי בושה לכל אדם שמצפה מהשלטון ומנציגיו לפעול בשקיפות ובהוגנות.
אני, שמייצג את כלל חקלאי ישראל מתבייש כאזרח המדינה במעשי המנכ"לית, וקורא לך: גלה מנהיגות, סלק את המנכ"לית מתפקידה והתנער בפומבי ממעשיה הנלוזים. שאם לא כן – תיראה כשותף למעשיה."

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן