יום חמישי, אפריל 18, 2024

פוסטים אחרונים

הפטנט של חברת הסטארט-אפ הישראלית: הסוף לבזבוז המים ולשלוליות לאחר השקיה

חברת הסטארט-אפ Adwal Plants תציג לראשונה בתערוכת "אגרמשוב", שתיערך ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים, את הפתרון האידאלי לגידול צמחים וירקות למשך זמן חיים ארוך. מדובר באגניות ייחודית המנקזות את כל עודפי המים מכל עציץ באופן אוטומטי לחלוטין – וחוסכות לא רק מים, אלא גם המון כסף לחקלאי או לאזרח הפרטי

תערוכת "אגרומשוב", שתתקיים ב-5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים, תציג פיתוחים, חידושים, גידולים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם. אחד מהם שייך לחברת הסטארט-אפ Adwal Plants הישראלית.

החברה תציג בתערוכה את הפתרון האידאלי לגידול צמחים וירקות בריאים יותר ולמשך זמן חיים ארוך יותר. מדובר באגניות ייחודית המנקזות את כל עודפי המים מכל עציץ באופן אוטומטי לחלוטין. האגניות הללו משאירות את אדמת העציץ ללא מים כלל, פרט לכמות הלחות הטבעית אשר אדמת העציץ יכולה לאגור ולא טיפה יותר. בזכות אותן אגנית, זה לא משנה כמה נוזלי השקיה אדמת העציץ קיבלה כל עודפי המים ינוקזו והעציץ יישאר במצבו המיטבי.

האגניות מגיעות במספר מידות וצורות, המותאמות לאוכלוסיות השונות ולצרכים השונים. יש לציין כי הייעוד של החברה הוא ייצור שיווק מערכות למחזור וטיפול במים קשים לחקלאות, לתעשייה וללקוחות פרטיים.

מנכ"ל חברת Adwal Plants, עדי פחימה: "מדובר במוצר חדשני, עליו רשום פטנט כבר בארבע מדינות וכזה שישנה לא מעט מבחינת העבודה של החקלאי. ישנה אף מערכת שאוגרת את המים כדי להשתמש בהם לשימוש חוזר להשקיה או לצרכים נוספים. ללקוחות פרטיים, זה מרחיק את כל היתושים וכמובן מונע לכלוך או רקב באדמה".

גם חברת Adwal Plants תציג בתערוכה חקלאית הגדולה בישראל – "אגרומשוב" שתתקיים ב5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים. במסגרת התערוכה יוצגו פיתוחים, חידושים, גידולים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם עם עשרות מציגים מחו"ל ומישראל

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן