יום שישי, אפריל 19, 2024

פוסטים אחרונים

טכנולוגיות חדשות, יבואני הענק, וחברות מפולין: הטרקטורים המהפכניים שיוצגו בתערוכת אגרומשוב

עולם החקלאות נערך לאירוע השיא של השנה – תערוכת אגרומשוב 2022, שתיערך ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים ובה יוצגו, רשימה ארוכה של חידושים ופיתוחים. בין השאר בתחום המיכון הכבד החקלאי והטרקטורים.

מפרם סוכנויות בע״מ, היבואן הרשמי של ג'ון דיר בישראל, תציג בתערוכה את הציוד החקלאי שלה: טרקטורים, קומביינים, מקצרות, ציוד גינון, טרקטורי משא ועוד. טכנולוגיות החקלאות המדייקת המתקדמות של ג'ון דיר משפרות את יעילות העבודה מאפשרות לחקלאים לתכנן, ולנהל את פעולותיהם ולבצע התאמות בזמן אמת בשטח, מאפשרות לנתח ביצועים, לנהל את הציוד החקלאי וגם לקבל תמיכה מרחוק מאנשי המקצוע. במפרם מחלקת חלפים של חלקי ג'ון דיר, שבה קיים מלאי חלפים מקוריים המיועדים לכל הכלים מתוצרת ג'ון דיר. כמו כן, היא מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון אמצעי מכירה כגון ליסינג, אשראי ארוך טווח, השכרה תפעולית, מכירת חבילות שירות וטרייד אין.

גם חברת אמקול מייבאת לארץ ענקיות של ממש בתחום – בובקט, דוסאן, הידרומק ואמאן. בתערוכה תציג אמקול את החידוש האחרון של בובקט: חטיבה חדשה שמוכוונת חקלאות וגינון עם כלים שמותאמים לעבודה חקלאית. מדובר ביעה פרקי קטן (שופל), הבובקט L23, הבובקט L28, הבובקט L75 ובובקט L85. הכלים החדשים האלו מביאים את כל היתרונות של בובקט ובמיוחד את מגוון האביזרים המיוחדים של "בובקט" לעולם החקלאות והגינון. הכלים בעלי כושר הרמה גבוה, שעומד ביחס מפתיע למשקל הנמוך שלהם, מצוידים בצמיגים מיוחדים, המפחיתים משמעותית את הידוק הקרקע, על ידי פיזור המשקל הנמוך של הכלי ומאפשרים שימוש בבובקט במגוון עבודות תוך שמירה על אוורור הקרקע.

עוד שתי חברות ישראליות יציגו בתערוכה: חברת בוקמן (ישראל) בע"מ וקרסו. בוקמן ישראל היא נציגתה הבלעדית של חברת בוקמן הגרמנית, אשר נוסדה בשנת 1960, והינה החברה המובילה באירופה בתחום קרונות נגררים להובלת סוסים. בוקמן נמנית עם החברות המובילות בייצור של נגררים להובלות כלליות, ומציעה מגוון רחב ועשיר של קרונות נגררים להובלת סוסים, המאפשר התאמת פיתרון מושלם לצורכי הלקוח.

חטיבת הצמ"ה של קרסו מוטורס, לעומת זאת, הוקמה בשנת 2014 ומהווה חלק מקבוצת קרסו שנוסדה בשנת 1933 והנה כיום חברה ציבורית מהמובילות במשק הישראלי החולשת על עסקי רכב, נדל"ן ביטוח, טרייד אין, מימון, ליסינג ועוד. קרסו צמ"ה הנה היבואנית הבלעדית של ציוד מכני הנדסי איכותי לעבודות עפר מתוצרת CASE, וכן מגרסות ונפות ניידות מתוצרת POWERSCREEN.

החברות שיעשו את הדרך הגדולה ביותר לירושלים הן PRONAR ו-MANDAM, שיגיעו מפולין. החברות יציגו בתערוכה מגוון רחב של מוצרים הנותנים פתרונות מגוונים לחקלאים בעבודה היומיומית וכן עבור פרויקטים מיוחדים. בנוסף, יציגו גם אביזרים שונים, שניתנים לייצור לפי דרישת הלקוח, כדי להטיב ולדייק את הצרכים.

תערוכת חקלאית אגרומשוב 2022 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, יתקיימו כנסים מקצועיים וכאמור יוצגו כלים כבדים ועוד. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-31, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן