שבת, אפריל 27, 2024

פוסטים אחרונים

הגודל לא קובע: 'בובקט' משיקה כלים שמותאמים לעבודה חקלאית

החברה שהביאה לעולם את מהפכת המיני תציג בתערוכת החקלאות אגרומשוב, שתתקיים ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים, את החטיבה החדשה שלה.

היתרונות: צמיגים מיוחדים, פיזור המשקל של הכלי ושמירה על אוורור הקרקע

אין אחד בחקלאות הישראלית שלא מכיר את "בובקט", החברה שהביאה לעולם את מהפכת המיני בטרקטורים השונים. הבובקט הוא למעשה "אחיהם הקטן" של הטרקטור, המחפר והשופל. יתרונו המשמעותי הוא בגודלו הקטן. שלא כמו כלים הנדסיים גדולים יותר, הבובקט יכול להיכנס למקומות צרים ונמוכים.

למרות העובדה שעיקר התועלות שלו היו מוכוונות לתחום התשתיות, במשקים חקלאיים רבים בעולם משתמשים בכלים של בובקט. הסיבה לכך היא מגוון רחב של אביזרים שמתחברים אליו ומאפשרים לו להיות כלי רב תכליתי. אביזרים כמו המתעל, החובק, המסורים, המזלג, מבחר כפות ואפילו אביזר לניקוי חופים הם רק חלק מארגז כלים ענק של למעלה מ-100 אביזרים. אביזרים אלו הביאו רבים לראות בבובקט כלי שמתאים גם לתחומי הגינון והחקלאות.

בתערוכה "אגרומשוב 2022", שתיערך בין ה-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים, תציג החברה את החידוש האחרון שלה: חטיבה חדשה שמוכוונת חקלאות וגינון עם כלים שמותאמים לעבודה חקלאית.

מדובר ביעה פרקי קטן (שופל), הבובקט L23, הבובקט L28, הבובקט L75 ובובקט L85. הכלים החדשים האלו מביאים את כל היתרונות של בובקט ובמיוחד את מגוון האביזרים המיוחדים של "בובקט" לעולם החקלאות והגינון. הכלים בעלי כושר הרמה גבוה, שעומד ביחס מפתיע למשקל הנמוך שלהם, מצוידים בצמיגים מיוחדים, המפחיתים משמעותית את הידוק הקרקע, על ידי פיזור המשקל הנמוך של הכלי ומאפשרים שימוש בבובקט במגוון עבודות תוך שמירה על אוורור הקרקע.

ה-85L הוא הכלי הגדול, שמגיע עם תא מפעיל סגור וממוזג, ה-L23 וה-L28 הם כלים קטנים יותר וקלים יותר, שמותאמים לעבודה בחלקות קטנות ובשטחים צפופים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא זרוע טלסקופית ה-L28, שמעניקה לו יכולת הרמת מטענים לגובה רב יותר, כחצי מטר, בהשוואה ל-L23.

חברת "בובקט" תציג במסגרת התערוכה החקלאית הגדולה בישראל- "אגרומשוב" ב-5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים. במסגרת התערוכה יוצגו כאמור מגוון פיתוחים, חידושים, גידולים חקלאיים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם לצד סטארטאפים בתחום איכות הסביבה והפוד-טק, בהשתתפות עשרות מציגים מהארץ ומחו"ל ואלפי מבקרים!

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן