יום חמישי, אפריל 25, 2024

פוסטים אחרונים

ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "עתידה הכלכלי של ישראל נשען על חקלאות חזקה"

העיר ירושלים תארח זו השנה השנייה ברציפות את תערוכת החקלאות הבינלאומית המובילה בישראל – אגרומשוב 2022, שתתקיים ב-5-6.9 בבנייני האומה: "אבן שואבת לאלפי מגדלים, קניינים, מקבלי החלטות, קמעונאים, סיטונאים ויבואנים"

זו השנה השנייה ברציפות שהעיר ירושלים תארח את תערוכת החקלאות הבינלאומית המובילה בישראל – אגרומשוב 2022 ואת ועידת קלינטק – האירוע המרכזי בישראל לאנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות ירוקות, בניה ירוקה ותחבורה ירוקה.

התערוכה תתקיים ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים ולצד הצגת החידושים והפיתוחים מישראל והעולם לתחום החקלאות ולתחום איכות הסביבה ועצירת ההתחממות הגלובלית, יתקיימו תחרויות שונות של סטארטאפיסטים בהיבטים של חקלאות, עידוד בנייה ירוקה, חינוך סביבתי, חיסכון במים, גינון וניקיון, אנרגיה ירוקה, מחזור והתייעלות אנרגטית.

החקלאות הישראלית, זה לא סוד, עוברת משברים, תהפוכת ושינויים אך עדיין נחשבת למותג חזק, מוביל ומשמעותי. אחד התומכים הנלהבים של החקלאות הישראלית הוא ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, שעירו תארח את התערוכה. "מאז תחילתו של המפעל ההתיישבותי בארץ ישראל, שמור תפקיד מרכזי ומשמעותי מאין כמוהו לחקלאות ולאנשיה", אומר ליאון. "עתידה הכלכלי של ישראל, ובוודאי הביטחון התזונתי של אזרחיה, נשענים על חקלאות חזקה, עצמאית ומתקדמת".

ליאון הוסיף: "העיר ירושלים גאה לארח גם השנה את תערוכת אגרומשוב – האירוע הגדול, הבינלאומי והמקיף בישראל לשיווק תוצרת חקלאית ותשומות לחקלאות, המהווה אבן שואבת לאלפי מגדלים, קניינים, מקבלי החלטות, קמעונאים, סיטונאים, יבואנים ועוד".

"לאלפי המשתתפות והמשתתפים מכל קצוות ענפי החקלאות, הצפויים לפקוד את התערוכה, מצפים יומיים גדושים בתצוגות, בהדרכות ובמפגשים עסקיים – אך לפניכם גם הזדמנות לסייר בירושלים ולגלות בה עוד ועוד הפתעות – אטרקציות, אתרים ואפשרויות בילוי – שכנראה טרם הכרתם".

ליאון מקווה שהתערוכה בחודש הבא בבנייני האומה תעזור לחקלאים הישראלים: "כולי תקווה כי האירוע החקלאי המרכזי הנערך בירושלים יהווה גם השנה פלטפורמה לחיזוקה של החקלאות הישראלית תוך הטמעתם של החידושים הטכנולוגיים והפיתוחים החקלאיים וכן הרחבתם של שיתופי פעולה מקצועיים – בארץ ובעולם. בהזדמנות זאת, אני מבקש להביע בפניכם – חקלאיות וחקלאי ישראל – את מלוא התודה וההערכה על שנים ארוכות של עשייה קשה ונחושה ועל היותכם חלק חשוב בחיזוקה של כלכלת ישראל ובהבטחת עתידנו", מסכם ליאון.

תערוכת החקלאות הגדולה בישראל – "אגרומשוב" תתקיים ב-5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים. במסגרת התערוכה יוצגו על ידי מאות מציגים מהארץ והעולם פיתוחים, חידושים, גידולים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם לצד מתחם פוד-טק, וסטארטאפים בתחום חקלאות ואיכות הסביבה לאלפי באי התערוכה

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן