יום שישי, מרץ 29, 2024

פוסטים אחרונים

התפוח המובחר בישראל והרימון המשובח לראש השנה

חמוץ או מתוק? ירוק או אדום? ישראלי שורשי או זן מיובא? במועצת הצמחים ותערוכת אגרומשוב יקיימו רגע לפני ראש השנה וחגי תישרי, תחרות מיוחדת וראשונה מסוגה במהלכה ייבחר צוות מקצועי הכולל שפים, חקלאים וכו' את התפוח הישראלי המובחר והאיכותי בישראל וגם את הרימון המשובח לראש השנה.

מדובר ביוזמה מיוחדת של תערוכת החקלאות הגדולה בישראל- אגרומשוב שתתקיים ב 5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים. במסגרת התערוכה יוצגו פיתוחים, חידושים, גידולים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם שכן עשרות מציגים מחו"ל כבר אישרו את השתתפותם.

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "המטרה שלנו כקבוצה שמובילה את האיכות בחקלאות היא לסייע לציבור לגלות זנים איכותיים, בכל שנה אנחנו בוחנים זנים חדשים וגידולים חדשים, כך בשנה שעברה צוות שופטים מקצועי בחר את העגבנייה הישראלית הטעימה והמשובחת. כעת, רגע לפני ראש השנה החלטנו יחד עם מועצת הצמחים להזמין את מגדלי התפוחים והרימונים מכל רחבי הארץ להגיע ולהציג את הזנים המובחרים שלהם. הצוות שיכלול שפים וחקלאים ייבחר את הזנים המובחרים שיככבו על שולחנות החג של כולנו".

מבין מאות זני התפוחים המגודלים בישראל באזורים שונים בעיקר בגליל ובגולן ייבחר הזן הפציח, בעל הטעם הטוב ביותר, עסיסיות ואף מבחינת המראה.

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2022 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, יתקיימו כנסים מקצועיים וכאמור ייבחרו את התפוח והרימון הישראליים המשובחים ביותר לקראת ראש השנה. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה 31, מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו בארוע.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן