יום חמישי, מרץ 28, 2024

פוסטים אחרונים

הפולנים באים: משלחת מיוחדת ו 6 חברות מובילות יגיעו ליצור שת"פ חקלאי בארץ!

משלחת גדולה עם עשרות חקלאים, יזמים ו-6 חברות מובילות בתחומי חקלאות שונים, שייבחרו בקפידה על ידי לשכת עסקי סחר בממשלת פולין, תגיע ארצה ב-5-6.9 לתערוכת החקלאות המובילה בישראל אגרומשוב 2022

החקלאות הישראלית עוברת משברים, תהפוכת ושינויים אך עדיין נחשבת למותג חזק, מוביל ומשמעותית בכל רחבי העולם. בשל הפעילות החקלאית הענפה משלחות מרחבי העולם יגיעו לארץ במהלך חודש ספטמבר על מנת להעצים שיתופי פעולה עם חברות וחקלאים ישראליים.

אשתקד הייתה זו משלחת ממרוקו שהגיע ארצה והשנה, בין היתר, תגיע משלחת גדולה מפולין, אחת ממעצמות החקלאות בתחום הגבינות, הבשר (שחיטה כשרה מאושרת, בניגוד לאיחוד האירופי) וכד' – שתשתתף ביומיים של תערוכת החקלאות הבינלאומית הגדולה בישראל – אגרומשוב 2022 בבנייני האומה בירושלים.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם תערוכת החקלאות הישראלית אגרומשוב. מאז סגירת הפרטים יש התעניינות רבה בפולין" סיפר מר מתי קרמר, מנהל פיתוח עסקי במשרד הסחר של ממשלת פולין בישראל, "מבין כל ההצעות והפניות אנחנו נבחר 2 חברות יצרניות, 2 חברות של מיכון חקלאי כבד ו-2 חברות עם פתרונות חדשניים שיגיעו לארץ, יציגו ואף יתרשמו מהפעילות בישראל. המטרה הינה יצירת שיתוף פעולה פורה ופעיל שיוביל לתוצאות מעולות גם עבור החקלאים והחברות בפולין וגם עבור החקלאים והחברות בישראל", הסביר קרמר.

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "התערוכה פונה גם לחקלאים וגם לחברות, גם ליזמים וגם לסטארטאפיסטים, עבורם הקמנו מתחם מיוחד להצגת פיתוחים ומיזמים בתחומי החקלאות ואיכות הסביבה. בכל שנה נסגרות עסקאות במאות מיליוני דולרים והשנה נוכח ההתעניינות המוגברת מחו"ל אני מאמין שהחקלאות הישראלית תצא נשכרת עוד יותר".

תערוכת החקלאות המובילה והגדולה בישראל אגרומשוב 2022 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה הבינלאומית המציינת השנה 31 שנות פעילות ומתקיימת בחללים ממוזגים, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, גידולים חדשים, ופיתוחים פורצי דרך ואף יתקיימו כנסים מקצועיים עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן