יום חמישי, אפריל 25, 2024

פוסטים אחרונים

יום האבטיח הבינלאומי

ירוץ מבחוץ, אדום מבפנים והכי קייצי שיש: "חברת זרעים גדרה" תציג בתערוכת החקלאות אגרומשוב, שתיערך ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים, את הזן "פאסיניישן", היחידי בארץ עם התחייבות לטעם מתוק. זן האבטיח, שגדל לאורך כל השנה, מגיע ללא גרעינים, נהנה מחיי מדף מעולים וייבול גבוה

האבטיח, את זה כולם יודעים, הוא אחד מפירות הקיץ האהובים בישראל. צונן, מתוק והביל. ירוק מבחוץ, אדום מבפנים. רק שיש שאלה אחת שתמיד נשאלת לפני שאנחנו קונים אותו? איך נדע שהאבטיח שלנו הוא גם מתוק.

לכבוד יום האבטיח הבינ"ל שיחול ביום רביעי (4.8), "זרעים גדרה" מבטיחה שיותר לא תצטרכו לחשוב על זה. בתערוכת החקלאות "אגרומשוב" 2022, שתתקיים ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים, נציגי החברה יציגו בביתן שלהם בתערוכה את אבטיח "פאסיניישן", האבטיח הנמכר ביותר בישראל והיחידי עם התחייבות לטעם מתוק.

את זן האבטיח "פאסיניישן" מגדלים בכל הארץ ובכל השנה – ולכן הוא נהנה מחיי מדף מעולים וייבול גבוה. בעונה עצמה מגיע למעל 12 טון לדונם. האבטיח מכיל למעלה מ-90 אחוז מים ולפיכך נחשב לאחד ממרכיבי הדיאטה החביבים ביותר בעונת הקיץ. האבטיח אינו מכיל כמעט שומן ובין 8-7 אחוז סוכר.

"זרעים גדרה" היא חברה ותיקה ומובילה בענף זרעי הירקות ופועלת רבות על מנת לספק גנטיקה איכותית ומתקדמת לצד פתרונות גידול חדשניים אשר נותנים מענה לתנאי האקלים הישראלי, לצרכי השוק המשתנים ולאתגרים הייחודיים של המגדלים. כל אלה, בתוספת הידע המקצועי והליווי האישי לאורך כל שלבי העונה מבטיחים שיפור באיכות הפרי, בכמות היבול וברווחיות הגידול.

מ"זרעים גדרה נמסר": "אבטיח פאסיניישן מצטיין בחיי מדף ארוכים, גודל פרי שמתאים לצרכן וכמובן טעם מתוק. הוא מגיע ללא גרעינים ונותן ערך לכל אחד בשרשרת המזון".

אבטיח "פאסיניישן" יוצג במסגרת התערוכה החקלאית הגדולה בישראל- "אגרומשוב" ב5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים. במסגרת התערוכה יוצגו כאמור מגוון פיתוחים, חידושים, גידולים חקלאיים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם לצד סטארטאפים בתחום איכות הסביבה והפוד-טק, בהשתתפות עשרות מציגים מהארץ ומחו"ל ואלפי מבקרים!

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן