שבת, יולי 27, 2024

פוסטים אחרונים

נפרדים מרמי רז – מזכיר מילואות

מילואות נפרדת מרמי רז, מזכיר מילואות הוותיק לאחר יותר משלושה עשורים בתשלובת.

במהלך אסיפת מנהלי המשקים השנתית של מילואות אשר התקיימה ביום חמישי האחרון הוענק אות (פרס) מפעל חיים והתקיים טקס פרידה ממזכיר מילואות הוותיק רמי רז.

רז תושב גשר הזיו, החל את דרכו בתשלובת כמנהל כוח אדם חברים, במשך שנתיים, מיד בהמשך התמנה למנהל מילובר למשך קדנציה של שלוש שנים ולאחר תקופה קצרה בה עבד בקיבוצו, חזר למילואות לתפקיד מזכיר התשלובת. כעת מסכם רז כ32 שנים סה"כ במילואות, מתוכן 27 שנים כמזכיר הארגון.

בהנהלת מילואות החליטו להעניק אות מפעל חיים לרמי רז, על מעורבות עמוקה ותרומה מיוחדת בתחומים רבים בתשלובת, על שמירה על אופייה וצניעותה, על היותו כתובת לעובדים ולמנהלים כאחד, על ניהול מעורב וייזום פעילויות מגוונות, ניהול תשתיות ותב"ע, ניהול ישיבות, אסיפות משקים, הנהלות המפעלים באופן ממוקד ומקצועי, ניהול צוות מעורבות בקהילה, ועדת מינויים, ועדת ביקורת, עיתון מילואות על שמירת הגחלת הקיבוצית, על הקשר שבין הקיבוצים לארגון שבבעלותם.

יהודה בכר, יו"ר מילואות: "רמי רז הוא מוסד אזורי. תרומתו הגדולה לגליל המערבי, לחקלאות ולמילואות בפרט לא תסולא מפז. חותמו מורגש וישאר כחלק יסודי ממילואות עוד שנים רבות."

אלון אריאל, מנכ"ל מילואות: "זכיתי לעבוד ולהכיר את רמי ברמה היומיומית. רמי ומילואות חד הם והוא יחסר לכולנו. פועלו והשפעתו היו ניכרים ומשמעותיים והביאו ערך מוסף ייחודי לדרך פעילות הארגון ועובדיו.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן