יום שלישי, אפריל 23, 2024

פוסטים אחרונים

ענף החלב זכה לתשבוחות בישיבת הממשלה

‏לקראת חג שבועות נפתחה הבוקר, ראשון, ישיבת הממשלה באירוע חגיגי להצדעה לענף החלב הישראלי.
את פני ראש הממשלה והשרים שהגיעו לישיבת הממשלה קיבלו אנשי מועצת החלב וארגון יצרני החלב במתחם ייעודי שהוקם בכניסה למשרד ראש הממשלה, בו הוצגה תוצרת משק החלב הישראלי על גווניו השונים תוך הצגת העושר והמגוון של משק החלב הישראלי.

לאחר מכן, השתתפו בחלקה הראשון של ישיבת הממשלה מנכ״ל מועצת החלב, איציק שניידר, ומנכ״ל ארגון יצרני החלב, ליאור שמחה, אשר הציגו לראש הממשלה והשרים את העשייה הענפה של ענף החלב הישראלי ואת התוצאות המשמעותיות שמביאה ההשקעה בענף: אספקה סדירה של מזון טרי ושמירה על ביטחון המזון של תושבי ישראל, יצירת מקומות תעסוקה בעיקר בפריפריה, קידום טכנולוגיות מתקדמות בתחום המזון ופריסת הענף בגבולות המדינה דבר המהווה כלי המסייע בשמירה על ביטחון ישראל.

כאשר סייר במתחם שהוקם במשרדו, אמר ראש הממשלה, נפתלי בנט: "ענף החלב הישראלי מוביל ברמה עולמית. הפרה הישראלית מ מניבה ממוצע של 12,000 ליטר חלב בשנה הרבה מעבר למדינות אחרות. ההצלחות האלה מתאפשרות תודות לשכל, לרפתנים המסורים ולאדמה הטובה שיש פה. רוצה להודות לכולם על העשייה"

שר החקלאות ופיתוח הכפר, עודד פורר, ציין במסגרת ישיבת הממשלה את חג השבועות, ו"הרים לחיים" כוס חלב: "בחג השבועות אנחנו חוגגים את התוצרת החקלאית הישראלית. זו ההזדמנות להודות לכלל הרפתנים בישראל, העובדים במרץ רב על מנת שכולנו נוכל ליהנות מחלב ומוצרי חלב ישראליים ואיכותיים. מרים כוס חלב לחיי כל אזרחי ישראל!"

השר פורר הציג בממשלה גם את פריצות הדרך של המחקר והפיתוח בישראל לטובת חלב מתורבת ואלטרנטיבי, והוסיף: "מדובר בעוד השקעה בעתיד ביטחון המזון של אזרחי ישראל״.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן