יום שישי, אפריל 26, 2024

פוסטים אחרונים

"לא אצביע על תקציב המדינה ללא סעיף של פיצוי של כ-100 מיליון למחלות עתידיות לחקלאים, כמו שפעת העופות"

יו״ר ועדת הכלכלה, מיכאל ביטון בדיון על פיצוי ללולנים שנפגעו מהתפרצות שפעת העופות.

ח״כ יעל רון בדיון בועדת הכלכלה: ״אי אפשר לקיים יום חגיגי כזה, יום הגליל ולקיים מהלכים כאלה שפוגעים בהתיישבות. קומה מתחת יושבת ועדת חוץ וביטחון ודנה בנושא בחשיבות החוסן הלאומי של המדינה וקומה מעל, כאן בועדת הכלכלה, האוצר מודיע על קבלת החלטות שפוגעות אנושות בחקלאים״.

ח״כ ענבר בזק בדיון בועדת הכלכלה: ״הדיון הזה, שהוא הדיון השלישי, אין לו שום קשר לרפורמה בהטלה. אני חברה בשדולה החקלאית ואני חשה שיש כאן ניסיון וענישה מכוונת ויחס לא הוגן כלפי הלולנים בגלל שאין רפורמה. יש לנו מחויבות לתושבי הפריפריה כולם. הסיפור של החקלאות ושל כל הענפים- הלולים וצומח, זה הסיפור של ההתיישבות בגליל ובנגב. אני קוראת לאוצר, אל תתנו יד להרס החקלאות. אנחנן צריכים לעשות הכל כדי שתהיה רפורמה אבל לא על חשבון החרבת החקלאות״

מזכ״ל תנועת המושבים ויו״ר התאחדות חקלאי ישראל, עמית יפרח בדיון בועדת הכלכלה על הפיצוי ללולנים שנפגעו משפעת העופות:
״הגענו לתחתית החבית, ועדיין שומעים דפיקות מלמטה. יש לתת פתרון מידי ל-85 המשפחות. זו פשיטת רגל ערכית של ממשלת ישראל שמתנה פיצוי ללולנים שיושבים על גבול לבנון בזה שלא סוכמו דברי הרפורמה שיצאו לדרך. יש לתת פיצוי לחקלאים ולא לקדם אף נושא בועדת הכספים עד שיינתן פיצוי ללולנים שנפגעו משפעת העופות בצפון״.

מזכיר ארגון מגדלי העופות, מוטי אלקבץ: ״שר החקלאות איבד את הערך של החקלאות כערך בסיסי בחקלאות. זה הערך שאנחנו מתגאים בו. חקלאות ומסעדה בתל אביב זה לא אותו הדבר. לסגור מסעדה בתל אביב זה לא לסגור לול בגבול לבנון. ברפורמה הבאתם תכנית שהכותרת היתה ביטול התכנון בלי שום דבר מעבר לזה״.

ברוך לגזיאל, לולן ממושב אבן מנחם לשר החקלאות, עודד פורר בדיון בועדת החינוך:
״אתה משסה את הציבור. תשים את המפתחות ותתפטר. אתה הפודל של ליברמן. זו בושה שההורים שלי צריכים להתחנן על הפרנסה שלהם״.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן