שבת, אפריל 20, 2024

פוסטים אחרונים

טרקטורים Yanmar עכשיו לישראל

טרקטורים Yanmar

Yanmar (יאנמר) היא אחת מיצרניות המנועים הגדולות והנודעות בעולם. בין היתר נמצאים מנועים מתוצרתה אצל מגוון רחב של יצרניות ציוד מכני הנדסי (צמ"ה), סירות, גנרטורים, מכבשים, מדחסים ומיכון חקלאי, בכלל זה אצל יצרנית המיכון החקלאי הגדולה בעולם – ג'ון דיר.

Yanmar (יאנמר) מייצרת מיכון חקלאי מאז 1961 וטרקטורים קומפקטיים מאז 1967 שזהו תחום התמחותה.

החברה מייצרת כיום טרקטורים המותאמים לשלושה שווקים שונים: לשוק היפני והאסיאתי, לשוק האמריקאי וזה מכבר גם לשוק האירופאי – כל שוק והדרישות שלו.

Yanmar היא חברה פרטית שנוסדה ב-1912 ומנוהלת על ידי צאצאי המייסד, מגוקיצ'י ימאוקה (Magokichi Yamaoka), והחברה מחזיקה ב-30% מיצרנית הטרקטורים ההודית הענקית סונאליקה ובחלק מחברת Corvus .

טרקטורי Yanmar נחשבים טרקטורי פרימיום, ומתחרים בטרקטורים תוצרת ג'ון דיר וקובוטה.

רכבי עבודה Corvus

רכבי עבודה/UTV מתוצרת Corvus תוכננו ויועדו לעבודה קשוחה מונעים במנועי דיזל תוצרת Yanmar.

חברת Corvus השיקה את רכב העבודה הראשון שלה ב-2018 תחת שם החברה באירופה כמו בישראל, בארה"ב תחת השם Yanmar המיוצרים בספרד במפעל ייצור מתקדם וחדיש, הממוקם על כ-25 דונם.

רכבי עבודה/UTV מתוצרת Corvus מתבססים על מרכב, שלדה ובסיס אחד, וניתן לרכוש את כלי הרכב עם הינע אחורי בלבד (DX2) או הינע כפול (DX4), קבינה פתוחה או סגורה.

רכב העבודה Corvus מצויד במנוע Yanmar (יאנמר) 24 כ"ס, 3 בוכנות, 993 סמ"ק, הכוח מועבר דרך גיר רציף עם שני יחסי העברה, המהירות המרבית עומדת על 60 קמ"ש.
המכלולים ברכב תוכננו לתפקוד מיטבי בעומס קיצוני וכוללים ארגז אחורי המאפשר יכולת העמסה של 450 ק"ג וכושר גרירה של 900 ק"ג, נתונים המציבים את Corvus גבוה בסולם רכבי העבודה /UTV מסוגם.

הרכבים תוצרת Corvus מאפשרים מרווח הנדיב במיוחד בקבינה, עם רצפה שטוחה וגישה נוחה לכל המכלולים, בכלל זה אמצעי התפעול והאחסון הקדמי והצדדי.
בשלב זה משווקים רכבים עם שני כסאות נפרדים, מתכווננים ואורטופדיים לשני נוסעים בלבד, בעתיד ישווקו רכבים בעלי ספסל אחד רוחבי ומקום לשלושה אנשים ורכבים בעלי שני ספסלים עם מקום לעד שישה אנשים.

רכבי העבודה של Corvus מוצעים בכמה רמות אבזור, בגרסאות המאובזרות יותר נכללים קבינה סגורה, מאווררים, מזגן וחימום. כמו כן ניתן לבחור בין שני צבעי פלסטיקה: חאקי/ירוק וכתום.

חברת י.קמחי הינה חברה משפחתית שהוקמה ב 1989 ועוסקת בייבוא, שיווק ומתן שרות לכלי גינון מקצועיים, טרקטורים קטנים ובינוניים, טרקטורי משא ובנוסף עוד מס' מוצרים משלימים.

לפני כחצי שנה במסגרת התכנית של חברת ג'ון דיר לאחד נציגויות וסוכנויות, עבר היבוא הרשמי של רכבי העבודה וציוד הגינון של ג'ון דיר מחברת י. קמחי לחברת למפרם.

חברת י. קמחי החלה בייבוא מקביל של מוצרי ג'ון דיר וכעת לאחר קבלת זיכיון הייבוא והשיווק של טרקטורים פרימיום מתוצרת Yanmar יפן ורכבי עבודה/UTV מתוצרת Corvus ספרד החלה בשיווקם בישראל.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן