שבת, אפריל 20, 2024

פוסטים אחרונים

שיתוף פעולה לביטחון תזונתי במזרח התיכון

גבי מיודובניק, נשיא ומנכ"ל נטפים ואלעד לוי, סמנכ"ל והממונה על אזור המזרח התיכון ואפריקה בחברה הופיעו בכנס בדובאי

נטפים, חברת ההשקיה הגדולה והמובילה בעולם בפתרונות השקייה מתקדמים, לקחה השבוע חלק חשוב בכנס החדשנות הישראלית תחת הכותרת: Innovative Agriculture & Food for all שהתקיים בביתן הישראלי בתערוכת האקספו הבינלאומית שנערכה בדובאי.

תערוכת האקספו בדובאי היא אחד מאירועי החדשנות העולמיים הגדולים והנחשבים ביותר ומשתתפים בו שרים, קובעי מדיניות, חוקרים, חברות אגרו-טק וחברות הזנק, מלמעלה מ-190 מדינות בכל רחבי העולם.

בכנס החדשנות הישראלית שהתקיים השבוע הושם דגש רבעל גידול מזון טרי ובריא בתנאי מזג אוויר קיצוניים בצל משבר האקלים הגלובלי.

חברת נטפים לקחה חלק באירוע, כמובילה עולמית המציעה מגוון פתרונות לאתגרי האקלים, למגוון רחב של גידולים, ומסייעת לחקלאים ברחבי העולם לגדל יבולים טובים יותר ומניבים יותר, לחסוך במשאבי מים, כסף וזמן עבודה, תוך שמירה על הסביבה ובריאות הציבור. איחוד האמירויות ומדינות נוספות באזור המפרץ ובמזרח התיכון מהוות שוק אטרקטיבי במיוחד עבור החברה והחדשנות שהיא מציעה.

גבי מיודובניק, נשיא ומנכ"ל נטפים, נשא את הנאום המסכם של היום השני של הכנס ואמר כי הסכמי אברהם פתחו למדינות האזור אפשרות לשתף פעולה ולעבוד יחד על מנת להבטיח ביטחון תזונתי במזרח התיכון.

מיודובניק שהשתתף במושב מיוחד שעסק בנושא: "חקלאות חדשנית בעידן שינויי האקלים", אמר: "באמצעות חקלאות מדייקת המספקת תשואה גבוהה יותר עם פחות משאבים, אנו מייעלים את צמיחת המזון, מניעים צמיחה כלכלית וחברתית, תורמים לאיכות הסביבה ומצמצמים את ההשפעה של שינויי האקלים על החקלאות".

גבי מיודובניק בכנס החדשנות בדובאי
גבי מיודובניק בכנס החדשנות בדובאי 

עוד ציין כי המגזר הפרטי והציבורי, במדינות המזרח התיכון מתאגדים יחד כדי להתמודד עם אתגרים חקלאיים דחופים. "באמצעות מינוף כוח הרצון האנושי, שיתופי פעולה, חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת, אנו יוצרים קהילה של שגשוג בר קיימא", אמר והוסיף: "נטפים גאה למלא תפקיד חשוב בהגשמת החזון של ביטחון תזונתי במזרח התיכון ובעולם כולו. מערכות ההשקיה המדויקות שלנו כבר משולבות בטיפוח הנוף והפיתוח בדובאי ובגידול ירקות ופירות בחממות באבו דאבי ובאל עין.

אנו מסייעים לשכנינו בירדן ובמצרים לחסוך במים ולהגדיל את התשואות ומייחלים לשלום אזורי ולנורמליזציה על מנת לאחד כוחות עם חברות וארגונים נוספים במזרח התיכון".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן