יום חמישי, אפריל 18, 2024

פוסטים אחרונים

תערוכת קלינטק תתקיים במאי

בשל גל הקורונה החמישי, שפוקד את ישראל ואיתו מספר שיא של מבודדים ונדבקים החליטה הנהלת קבוצת משוב לדחות את ועידת קלינטק ותערוכת קלינטק ולקיימה ב 24-25 למאי   בבנייני האומה בירושליים

משבר האקלים מעסיק כל מדינה ברחבי הגלובוס, כעת גם בישראל הסוגייה מגיעה לסדר היום של ועידת קלינטק ותערוכת קלינטק ה-23 שתוכננה להתקיים ב22 לפברואר.

בזמן שכל המומחים מסכימים שמדינת ישראל חייבת להאיץ את המאמצים  להפחתת הפליטות  כדי להתמודד עם משבר האקלים ולצד אישור  הממשלה תוכנית עדכנית למלחמה במשבר האקלים עם תקציב של 15 מיליארד ₪, תתקיים ועידת ותערוכת קלינטק כשהסוגייה המרכזית כאמור תהיה ההתמודדות עם משבר האקלים.

על מנת לנצח במלחמה במשבר האקלים לא מספיקה רק החלטת ממשלה, נדרשת התגייסות של כל  המגזר הפרטי , ראשי הרשויות , הצבא  האקדמיה וכמובן גם את הציבור- את כל אלו תפעל ועידת ותערוכת קלינטק ה-23  לגייס.

את הוועידה יפתח דב חנין ראש פורום האקלים הישראלי ומייד לאחר מכן יתקיים מושב בנושא איחוד כוחות במלחמה במשבר האקלים, מושב בנושא  מצוקת עומסי התנועה ודרכים לפתרון בטווח הקצר, ביינוני והארוך,  מושב בנושא האצת שימוש באנרגיה מתחדשת ומושב בנושא ' איך מתמודדים עם מגה בצורת' דבר העלול לערער את השלטונות במזרח התיכון, פגיעה במקורות מים ובחקלאות.

בנוסף, יתקיים טקס מיוחד להענקת אותות לצעירים המבטיחים בתחום הקלינטק ולאחר מכן טקס בחירת הערים, מועצות, מושבים וקיבוצים הירוקים בישראל.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן