יום ראשון, אפריל 28, 2024

פוסטים אחרונים

משק רצון ממושב עזריאל נבחר לאחד מ-100 המשקים המובילים בישראל!

משק רצון אותו מוביל אלי רצון ממושב עזריאל נבחר על ידי וועדה מיוחדת של  וועידת ישראל לחקלאות לאחד ממאה המשקים המובילים בישראל לשנת 2021 .

צוות מקצועי מיוחד של וועידת ישראל לחקלאות ביצע בחודשים האחרונים מיפוי מעמיק ויסודי על מנת לבחור את רשימת המשקים המובילים בחקלאות הישראלית כאשר השנה הבחירה הינה בסימן 'משקים משפחתיים'. לאחר בחינת המועמדים מענפי החקלאות השונים  נבחרו 100 משקים מתוך למעלה מ 8,000 משקים ברחבי הארץ.

לצד משקים  מבטיחים מכל רחבי הארץ נבחר משק רצון ממושב עזריאל אותו מוביל אלי (42) יחד עם אביו שלום "אני ואבא זה שילוב מנצח" מספר בגאווה אלי (42) נשוי+3 דור שני בחקלאות, "נולדתי במשק וגדלתי בו, זו אהבה שלא ניתן להסביר", בהיותו נער נהג אלי לבלות את זמנו במשק, הוא למד את עבודת החקלאות מאביו ששימש לו מורה דרך, לאחר שחרורו מהצבא ניסה אלי את מזלו "בעולם החיצוני" אך לאחר שנה הבין שהעתיד שלו נמצא במשק. אלי עובד יחד עם אבא במשק המשפחתי "משק רצון" במרוצת השנים השתנו תחומי הגידול של המשק וכיום הם מגדלים יחד ירקות וגידולים במערכת הידרופונית.

כיום, משק רצון אוחז בהישגים מרשימים בתחום גידול הירקות באמצעות שימוש בטכנולוגיות שונות, נוסף לכך המשק משתף פעולה עם גופי הדרכה ומטעימים חידושים בעולם החקלאות. "הבנתי שאין לי לאן לברוח, המשק זורם בדמי ואני מוכן להתמודד עם כל קושי ואתגר שיוצב בפניי, אני גאה בעבודתי ומקווה להמשיך להוביל ולהטמיע חידושים במשק" סיכם בהתרגשות אלי.

 

חיים אלוש מנכ"ל משוב וועידת ישראל לחקלאות ציין: "השנה ביצענו באמצעות וועדה מיוחדת מיפוי מעמיק של 8,000 המשקים ברחבי ישראל, החל מענף הלול, נשירים, רפת וכל ענפי החקלאות ובחרנו את 100 המשקים המובילים בישראל בסימן משקים משפחתיים. חקלאי ישראל הם ציונים של ממש, באהבת הארץ והחקלאות הם מיישבים את הגבולות, דואגים לביטחון המזון של מדינת ישראל ומביאים לכולנו תוצרת משובחת ואנו גאים להצדיע להם על כך".

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן