יום שישי, אפריל 19, 2024

פוסטים אחרונים

בואו לבחור: מי יהיה איש השנה בחקלאות?

ועידת ישראל לחקלאות, 8-9.12

רגע לפני רגע השיא של החקלאות הישראלית- וועידת ישראל לחקלאות, מארגני הוועידה החליטו השנה על שיתוף ציבור בתהליך בחירת 'איש השנה בחקלאות'.

כזכור, בשנים עברו זכו בפרס היוקרתי והנחשק פוליטיקאים, אנשי תקשורת, חקלאים, משווקים, חברות זרעים וכו'. בין הזוכים בשנים האחרונות: שי חג'ג ראש המועצה האזורית מרחבים ויו"ר מרכז המועצות האזוריות בישראל, יאיר אזולאי- מגדל האננס שהכניס את הגידול באופן מאסיבי ומשובח למדינת ישראל, דוקטור אייל ורדי שהקים את חברת הזרעים 'אוריג'ן' והפך אותה לאחת החברות המובילות בעולם, רמו בן שושן- שהכניס לישראל את תחום גידול הפטריות (רמינה פטריות) ומגוון זנים משובחים  ואף מגוון מוצרים צמחוניים על בסיס פטריות, וכן זוכים משמעותיים נוספים.

חיים אלוש מנכ"ל וועידת ישראל לחקלאות ציין: "בכל שנה אנחנו בוחרים את איש השנה, האיש שתרם בשנה האחרונה לחקלאות הישראלית. לאחר שנתיים של קורונה ותהליכים מורכבים שהחקלאות עוברת בימים אלו החלטנו השנה לשתף את הציבור ולהזמין אתכם להציע לנו- מי יהיה איש השנה בחקלאות?".

כאמור, הפרס יוענק במהלך וועידת ישראל לחקלאות שתתקיים ב 8-9.12 במעלה החמישה. את ההמלצות יש לשלוח עד ליום א, 21.11.2021 למייל: marketing1@mashon.net

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן