יום חמישי, מרץ 28, 2024

פוסטים אחרונים

מיכאל ביטון: נשכנע ונרתום את הממשלה לחזק את החקלאות

יור ועדת הכלכלה סייר בצפון עם כל חברי הוועדה*ביטון הוכיח שהוא פוליטקאי רציני ומיוחד יורד לשטח ולומד

היו"ר ביטון סיפר כי גם קודם לסיור הייתה לו דעה בעניין – "לא למהר ולעשות רפורמה בגרזן, הגעה להסכמות תהייה טובה לכולם. אבל זו תובנה פשוטה. היום צללנו ליסודות, והיסודות הם החקלאים שקמים לפנות בוקר ועושים את העבודה האמתית בשדות, במטעים ובלולים. אלא אנשי העמל שאני רוצה לעבוד בשבילם".

באשר לענף הלול אמר היו"ר ביטון, כי "כבר היו הסכמות שהמדינה היא זו שנסוגה מהן. צריך להשיב לענף את ההשקעות לשדרוג הלולים, ולצד זאת גם המגדלים יצטרכו להתייעל ולהסכים להפחתת מחיר בתכנית ארוכת טווח". באשר לירקות והפירות אמר: "ראינו אנשי עמל חרוצים, מצוינים וחדשנים. יש סימן שאלה גדול מי גוזר את הקופון מהפרי או הירק לאחר שנקטף. הייתי שמח אם התשובה הייתה החקלאים, אבל אני לא בטוח שזה המצב. פתיחת שווקים אחרים ליבוא פרוע לא גרמה להוזלת מחירים, ואם לא נלמד מזה שוב המחיר לא ירד".

לסיכום אמר היו"ר ביטון כי הוא לא חושב ששרי האוצר והחקלאות הם לא ציונים, להפך. "ידענו לעבוד יחד בעבר ואנחנו נשכנע ונרתום את הממשלה לשינוי שיחזק את החקלאות ויתרום להוזלת המחיר. אנחנו לוקחים על עצמנו לבדוק את כל שרשרת המזון ונעבוד באופן הדוק עם שר האוצר בעניין".

קישור לתמונות מהסיור (קרדיט צילומי סטילס ווידאו: דוברות הכנסת, דני שם טוב): https://photos.app.goo.gl/QbBum4gUSZUoNo5K7

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן