יום שלישי, מרץ 19, 2024

פוסטים אחרונים

רמי לוי לחקלאים: ״אין על העגבנייה הישראלית,

כל עוד המחיר שפוי -אני מתחייב לרכוש רק עגבניה ישראלית״

במסגרת תערוכת החקלאות המובילה בישראל אגרומשוב התארח גם רמי לוי שפגש את החקלאים והמגדלים השונים. החקלאים דרשו מלוי לשווק תוצרת ישראלית ולהפחית ביבוא, לוי מצידו הסביר: ״אין על העגבניה הישראלית היא הטובה ביותר בעולם אני מתחייב כל עוד המחיר שפוי למכור עגבניה ישראלית אך כאשר המחיר מזנק ל20 שקל לקילו אנחנו חייבים לייבא על מנת שגם מי שאיינו עשיר יוכל לרכוש. צריך לדאוג שהצרכן ירכוש במחיר שפוי. כל עוד המחיר שפוי אני מתחייב לרכוש רק תוצרת ישראלית. אני חושב שצריכים לגדל יותר, כך המחיר יהיה שפוי ותהיה מספיק תוצרת. המדינה חייבת לעזור לחקלאים גם מבחינת מחיר המים״.

בתערוכה השתתפו לצד החקלאים והמגדלים גם רשתות מזון רבות לרבות שופרסל, נטו חיסכון, סופר הכי זול, סופר ספיר וכדומה. בתערוכה הוצגו חידושים רבים.

במסגרת התערוכה הוצגו חידושים חקלאיים רבים לרבות:

*העגבניה השחורה החדשה- העגבניה הטעימה לשנת 2021* לאחר שנים של מחקרים ופיתוח, הציגה חברת זרעים גדרה את עגבניית YOOM העגבניה (השחורה) בעלת צבע ייחודי ויוצא דופן, וכן ניחוח חדש חמוץ-מתוק ומאוזן בצורה מושלמת, הודות לטעם אוממי (הטעם החמישי) אקזוטי ותחושת טריות המגיעה הישר מהשדה. הגודל, המרקם, הפריכות והעסיסיות הופכים אותה לחוויית גורמה. העגבניה עשירה מאוד באנתוציאנינים, בויטמינים ובמינרלים לעומת עגבניות רגילות ולכן היא מגבירה את החיוניות ומתאימה לאורח חיים בריא.

*מלון גם בחורף!* חברת אוריג'ן זרעים הציגה 4 זנים חדשים של מלון המאפשרים גידול של הפרי האהוב גם בחורף!.

*שמן זית חדש*  שמן ארץ גשור, מקיבוץ גשור בדרום רמת הגולן, חשפו זן חדש של שמן זית "ארבזונה". זן ספרדי מחבל קטלוניה המייצר שמן פירותי ועדין יחסית.

*לראשונה מיץ 100 אחוז סברס טבעי!*  מיץ חדש וראשון מסוגו מהסברס האדום כמקור משמעותי לאספקת סידן, מכיל זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן ומינרלים החיוניים לגוף, מגדיל את רמת האינסולין אצל ספורטאים ומסייע להתמודד עם מחלות סרטן שונות,  בחוות אורלי צבר החלו לייצר מיץ סברס אדום, מ 100% פרי טבעי

רמי לוי בפגישה עם החקלאית

*הטעם שווארמה, המוצר- פיטריות!* תשכחו מכל מה שידעתם על שווארמה צמחונית מהסופר בחברת מרינה פטריות השיקובתערוכה שווארמה פטריות טבעונית מדהימה ודלת קלוריות- רק 160 קלוריות במנה, מפטריות פורטבלו ושמפיניון טריות יוצרת מוצר שאף עולה בטעמו על המקור. הפטריות  הינם עשירות בנוגדי חמצון שמהווים "אנטי אייג'ינג" טבעי וכן בוויטמינים ומינרלים, כדוגמת: ויטמין B, ויטמין C, ויטמין D, ברזל, אשלגן ועוד.

*אבטיח מתוק, בהתחייבות!* חברת זרעים גדרה סינג'נטה, הציגה אבטיח פאסיניישן, האבטיח היחיד בישראל עם התחייבות לטעם מתוק!.  אז מהיום לא צריך לדפוק על האבטיח או לנסות להוציא את הגבעול, פשוט לבחור- פאסיניישן

*עגבניית גלי המשובחת*: חברת טופ סידס הישראלית הציגה את גלי החדשה. מדובר בעגבניית אשכול איכותית, בעלת טעם משובח, בעלת צבע אדום עז, בשרנית, פרי גדול מהממוצע, צמח חזק ופתוח, יכולת חנטה גבוהה ואשכולות מסודרים ונאים במיוחד.

*כיפת ברזל לחקלאי* מערכת זורונט פועלת באמצעות מערכת רובוטים חכמה במיוחד וראשונה בישראל, הפועלת באמצעות ענן ומתחברת למצלמות הקיימות של החקלאי, באמצעות בינה מלאכותית המערכת מתריעה  בזמן אמת על פריצה, מעשה טרור חקלאי, פלישת בעלי חיים, גנבים וכו'

*מגדילים יבול, משפרים איכות:*  רוטס טכנולוגיות חקלאיות הציגה  את D-RZTO המערכת המהפכנית המאפשרת צינון וחימום שורשים, השקיה ודישון על ידי שילוב טכנולוגית הדקר לחימום וצינון השורש להגדלת יבול ושיפור איכותו באופן משמעות.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן