יום שלישי, מרץ 19, 2024

פוסטים אחרונים

התמונה "עגור" נבחרה כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2021 בתחרות "הגלריה החקלאית" ה-14 של קנט

התמונה שצולמה ע"י המר מוליק מיסוד המעלה נבחרה מתוך מאות תמונות שהוגשו לתחרות שהתמקדה השנה בסימן "להתחדש זה בטבע שלנו" וכהצדעה לחקלאי ישראל

"עגור", תמונתו של המר מוליק מיסוד המעלה נבחרה כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2021 בתחרות "הגלריה החקלאית" של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות. התמונה נבחרה מתוך מאות תמונות שהוגשו לתחרות המסורתית של קנט.

תחרות הצילומים "הגלריה החקלאית" של קנט נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה. במהלך השנים הגלריה הפכה ל"שגרירה" של החקלאות הישראלית ותמונות נבחרות הוצגו בתערוכות חקלאיות בינלאומיות ובשגרירות ישראל ברחבי העולם. התחרות, הנערכת זו השנה ה-14, התקיימה השנה בסימן "להתחדש זה בטבע שלנו" וכהצדעה לחקלאי ישראל על התמודדותם עם השנה המיוחדת שעברה על עליהם, עלינו, ועל רקע הרוח האופטימיות המנשבת מפתיחתו המחודשת של המשק. התחרות, שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, נפתחה לציבור הרחב והפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ. במשך השנים נשלחו לתחרות אלפי תמונות מקוריות ויצירתיות של חקלאים, שדות, גידולים, בעלי חיים, ציוד חקלאי ועוד. הגלריה הפכה ל"שגרירה" של החקלאות הישראלית ותמונות נבחרות הוצגו בתערוכות חקלאיות בינלאומיות ובשגרירות ישראל ברחבי העולם.

משהור זפא כיסרא סמיע כרוב אל ספא

התמונה שקיבלה השנה את מירב הקולות, בשיקלול הצבעת צוות השיפוט והצבעת הציבור הרחב, והגיעה למקום הראשון היא "עגור" של המר מוליק מיסוד המעלה. במהלכה של עונת הנדידה, הצליח מוליק לתפוס עגור בודד עומד במרכזו של מטע שקדים פורח בעמק החולה. על זכייתו במקום הראשון מוליק יקבל מצלמה ועדשה Sony A6400.

אזולאי יניב קרית ביאליק – קוצרים את הכותנה

למקום השני הגיעה התמונה "קסם השקדיות" שצילם ערן שמיר מהושעיה. בתמונה נראה מטע שקדיות בגליל התחתון שנשורת הפרחים נראית על הקרקע כמעטה של שלג. על תמונתו זו זכה שמיר בטלפוןSamsung Galaxy S20+.

אל המקום השלישי הגיעה התמונה "קוצרים את הכותנה" של יניב אזולאי מקרית ביאליק. בתמונה נראה, ממבט על, שדה כותנה הנמצא בעיצומו של הקציר, בשעות הבוקר המוקדמות. על כך זכה אזולאי מצלמת רכב קדמית ואחורית משוכללת.

ערן שמיר – הושעיה – קסם השקדיות

תמונה מיוחדת שהגיעה לגמר, אך לא התברגה בין שלושת התמונות הראשונות, היא התמונה "כרוב אל ספא" שצילם משהור זפא מהישוב סמיע שבגליל העליון. בתמונה נראה כרוב ענק, במשקל עשרות קילוגרמים. זפא מסביר כי מדובר בכרוב בעל, שצמח ללא השקיה. הכרוב עצמו נתרם למשפחה נזקקת.

אודות קנט חברת הביטוח קנט – קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 15,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.

Latest Posts

תישאר בקשר

להתעדכן בכל החדשות האחרונות, ההצעות וההודעות המיוחדות.

דילוג לתוכן